English

وحیدی در سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان به عنوان مرکز وحدت اسلامی دارای ظرفیت‌های بزرگی است

وزیر کشور گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان مرکز وحدت اسلامی دارای ظرفیت‌های بزرگ و بی‌نظیری از جمله تنها بندر اقیانوسی کشور است.

سیستان و بلوچستان به عنوان مرکز وحدت اسلامی دارای ظرفیت‌های بزرگی است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان مرکز وحدت اسلامی دارای ظرفیت‌های بزرگ و بی‌نظیری از جمله تنها بندر اقیانوسی کشور و سواحل زیبای مکران یک نقطه ارزشمند، مهم و بزرگ در کشور و مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی کشور خواهد بود.

احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در همایش طلایه داران سواحل مکران که در چابهار در حال برگزاری است ضمن تبریک ایام عید مبعث و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: مردم غیور و مزداران رشید این سرزمین کهن و بزرگ اعم از بلوچ و سیستانی از ۲۶ شهرستان، دست در دست هم، متحد و یکپارچه میزبان ۲۱ استان کشور هستند تا راهی نو برای رشد، ترقی، تعالی کشور بگشایند و گامی استوار به سمت اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی و ایران قوی بردارند.

وی خاطر نشان کرد: در همایش طلایه داران سواحل مکران؛ تجلی وحدت، همبستگی، همدلی، همراهی و یگانگی ملت بزرگ ایران است.

وزیر کشور با تبریک ایام شادی و الفت عید مبعث و ایام ماه رجب و شعبان شور حضور مردم عزیز در این خطه زیبا، مهم و استراتژیک در تنها شهر اقیانوسی کشور را بسیار ارزشمند دانست و افزود: همه ملت بزرگ ایران؛ دل در گرو ایران قوی، قدرتمند، متحد و یکپارچه دارند.

وی گفت: ایرانی که پرچم، سرود، مفاخر، نام آوران و بزرگان آن به قلب یکایک ایرانیان آرامش می دهد و همه ما امروز پیرامون مکتب بزرگ اسلام و در این زیر این پرچم هستیم تا برگ جدیدی بر افتخارات این سرزمین اضافه کنیم و گامی نو در مسیر تعالی و پیشرفت این سرزمین برداریم.

وحیدی بیان کرد: مردم بزرگ این کشور با جوشش و همبستگی و با حرکت انقلابی خود همواره تاریخ ساز بودند و امروز نیز در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در کدامین نقطه دنیا به جز ایران اسلامی می‌توانیم ادعا کنیم که چنین اتحاد و یکپارچگی و روابط عمیق عاطفی و انسانی وجود داشته باشد و این ناشی از باطن انسان‌های بزرگ و وارسته است و این برای ما جای افتخار دارد که در چنین سرزمین بزرگ و مقدسی به نام اسلام بزرگ و پیامبر اعظم حرکت خودش را به جلو می برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی