English

در حکم مدرس خیابانی مطرح شد؛

توصیه های رییسی به استاندار پرحاشیه

رییس جمهوری در حکم استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدرس خیابانی نوشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

توصیه های رییسی به استاندار پرحاشیه

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در حکمی که به همین منظور صادر شد، خطاب به حسین مدرس خیابانی آوررده است: با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.

رییس جمهوری ادامه داد: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف، توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت منابع انسانی مستعد و کارآمد استان بالاخص جوانان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و تامین امنیت و آبادانی استان تلاش مجدانه داشته باشید.

رییسی خاطرنشان کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از انتصاب حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان، فیش حقوقی از وی منتشر شد که حاشیه هایی را به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه