English

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

شبکه بانوان تقریبی کشور تشکیل شده است

دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: شبکه بانوان تقریبی کشور که بیش از چهار هزار نفر است، تشکیل شده و از ظرفیت بانوان در اجرای برنامه‌ها بهره مند می‌شویم.

شبکه بانوان تقریبی کشور تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حمید شهریاری در نشست بانوان فرهیخته گلستان در سالن اجتماعات میرداماد گرگان اظهار کرد: بهره گیری و استفاده ابزاری از روح و جسم زنان هیچ سنخیتی با مقوله آزادی ندارد بلکه مصداق بارز تعدی و ظلم به بانوان است که هیچ زنی حتی در جوامع غربی آن را نمی‌پذیرد.

دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جایگاه فاخر و رفیع زن در آموزه‌های اسلامی بسیار مترقی است و در هیچ فرهنگی، چنین شأن متعالی برای زن لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به دنبال ولنگاری و آزادی بی‌حد و حصر است، اضافه کرد: برخی رویکردهای غیر بشری مانند ازدواج زن با زن و یا مردم با مرد، نمادی از ویرانی اخلاق در مکتب غرب است.

وی تاکید کرد: شرافت هیچ انسانی سازگار نیست که خود را به عنوان یک محصول عرضه کند، شرافت؛ کرامت قرآنی است که خداوند در قرآن ترسیم کرده و خداوند انسان را اشرف مخلوقات معرفی کرده است.

شهریاری گفت: در مقابل این مکتب اصیل اسلامی، شاهد آن هستیم که در ممالک غربی آزادی را با بی شرفی مترادف دانسته‌اند و انتظار دارند که زن خود را به عنوان ابزار عرضه کنند.

شهریاری اظهار کرد: این ابزار انگاری است که باید زن خود را به ثروتمندان عرضه کنند و یکسری از این طریق پول در آورندف این خلاف کرامت انسانی و هویت خانواده است.

معاون دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مسئول دومین اجلاس وحدت اسلامی در شمال کشور هم گفت: این نشست با هدف استفاده از ظرفیت بانوان در امر تقریب برگزار شد.

محسن مسچی افزود: شبکه بانوان تقریبی کشور که بیش از چهار هزار نفر است، تشکیل شده و از ظرفیت بانوان در اجرای برنامه‌ها بهره مند می‌شویم.

 

بیشتر بخوانید:

منظور ما از وحدت به هیچ وجه دست کشیدن از اعتقادات نیست / فقط کفار حربی دشمن اسلام محسوب می‌شوند

ایجاد شکاف در وحدت اسلامی مسلمانان خواسته آمریکا است

علمای جهان اسلام از وابستگی به حکومت‌های مستبد بپرهیزند

همه باید در حفظ قومیت ملی تلاش کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه