English

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

دولتمردان چینی مراقب گفته‌های خود باشند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به دوستان دولتمرد چین توصیه می‌شود که مطالبی نقل نکنند که موجب جریحه‌دار شدن قلوب ملت ایران اسلامی شود.

دولتمردان چینی مراقب گفته‌های خود باشند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز ۲۲ آذر ماه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور آماده می شود که سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم را  باشکوه برگزار نماید. همه می‌دانیم که مکتب حاج قاسم تنها در حوزه  نظامی و دفاعی خلاصه نمی شود،‌ بلکه حاج قاسم مصداق یک عارف سالک،‌ سیاستمداری بابصیرت،‌ فرهنگی صاحب سبک، ولایتمداری بی ادعا، فرمانده ای با روحیه سربازی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: از شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار داریم که روز شهادت سردار دلها را نامگذاری خاص نموده و در آستانه ۱۳ دی ماه آن را اعلام نماید و پیشنهاد این است که این روز به نام بصیرت،‌ ولایت و مقاومت نامگذاری شده و همزمان شهر کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام مصوب نمایید.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دوستان دولتمرد چین توصیه می شود که مطالبی از آنها نقل نشود که موجب جریحه دار شدن قلوب ملت ایران اسلامی شود. انتظار است که دولتمردان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و چین هم و غم خود را برای اجرای توافقات قبلی به صورتی که منافع ملی دو کشور تامین گردد،‌ صرف کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتردان کشورهای غربی آلمان، انگلیس و فرانسه نیز اعلام کرد: دیدید و آزمایش کردید که توطئه های سه ماه گذشته اثری در کند شدن روند پیشرفت به ویژه در حوزه فناوری های نو و صنایع دفاعی و حتی قانونگذاری نداشته، ‌بلکه با انگیزه های قوی‌تر و با سرعت بیشتری ادامه داشته است،‌ لذا توصیه می کنم که از فشارهای سیاسی بی منطق دست بردارید و بدانید که این ملت حاضر نیست در مذاکرات بین المللی و برجام از منافع ملی کوتاه بیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه