English

با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛

ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه رتبه بندی معلمان برای اعمال اصلاحیه جدید در خصوص رتبه های پنجگانه در سایر مواد این لایحه به کمیسیون آموزش ارجاع شد.

ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان برای اعمال اصلاحیه جدید در خصوص رتبه های پنجگانه در سایر مواد این لایحه به کمیسیون آموزش با 158 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

با موافقت نمایندگان با پیشنهاد اصلاح کل حمیدرضا حاجی بابائی رئیس فراکسیون فرهنگیان در خصوص ماده 3 لایحه رتبه بندی معلمان و اصلاح رتبه های پنجگانه و تغییر این رتبه ها به عنوان های آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم، باید عناوین این رتبه ها در سایر مواد دیگر این لایحه اصلاح شود.

براین اساس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب پیشنهاد حاجی بابایی خطاب به نمایندگان اعلام کرد: به دلیل تصویب اصلاح کل ماده 3 اکنون باید مواد دیگر این لایحه رتبه های جدید پنجگانه اصلاح شود، از این رو لایحه باید به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارجاع شود که نمایندگان در ادامه بعد از رأی گیری موافقت خود را با این ارجاع اعلام کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی