English

امینی:

رییسی در شرایط بی اعتمادی عمومی دولت را تحویل گرفت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی در شرایط گرانی ها، بی تدبیری ها ، نابسامانی مدیریت های مختلف اعم از بهداشت و درمان، تبعیض ها و ...دولت را تحویل گرفت.

رییسی در شرایط بی اعتمادی عمومی دولت را تحویل گرفت

محمود رضا امینی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با موج، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم ، اظهار داشت: آقای رییسی در شرایط بی اعتمادی عمومی دولت را تحویل گرفت.

وی با بیان اینکه رئیسی در شرایط گرانی ها، بی تدبیری ها ، نابسامانی مدیریت های مختلف اعم از بهداشت و درمان، تبعیض ها و ...دولت را تحویل گرفت، ادامه داد: مردم باورشان نمی شد که بالاخره یک دولتی بیاید و بتواند کاری را در جهت مشکلات و دغدغه های عمومی رفع کند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: آقای رئیسی به دلیل تدین، تقوا، علم ، اطلاعات و اآگاهی هایی که از وضعیت کشور داشت از ابتدا به گونه ای سخن نگفت که مردم تنها به دنبال پیگیری قول های او باشند.

امینی بیان کرد: رئیس جمهور در این مدت نشان داد که با مردم و برای مردم کار می کند.

وی با اشاره به کارکردهای دولت، گفت: اولین کارکرد بحث بهداشت و درمان در چرخه کرونا ست و پیگیری های رییس جمهور در این زمینه باعث شد تا همه پای کار بیایند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: رئیس جمهور  وزرا و مدیرانی را انتخاب کرد که همگی جهادی و از اصحاب «ما می توانیم  ها» هستند. بعنوان مثال در شورای عالی انقلاب فرهنگی با روی کار آمدن دولت سیزدهم مصوباتی که سالها باقی مانده بود، به جریان افتاده است.

امینی افزود: همت رئیس جمهور نشان میدهد که برای مردم کار می کند و پاسخگوی سوالات مردمی است در حالیکه در دولت قبل اینگونه نبوده است.

فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: در فضای بین الملل نیز پذیرفته شده که رویکردها تغییر یافته است؛ بعضی از افرادی که کاسبی شان در بیرون از ایران بود امروز می گویند رویکرد چیز دیگری است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه