English

انتقاد یک نماینده از قالیباف به خاطر تلاش برای رای نیاوردن چند وزیر پیشنهادی+پاسخ نائب رییس مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد : محمدباقر قالیباف جلساتی را برگزار می‌‌کند و از بعضی افراد می‌خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند.

انتقاد یک نماینده از قالیباف به خاطر تلاش برای رای نیاوردن چند وزیر پیشنهادی+پاسخ نائب رییس مجلس

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: ما نباید نماینده و نماینده تر داشته باشیم تا رویه مجلس و رئیس مجلس گذشته تکرار شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: محمدباقر قالیباف جلساتی را برگزار می‌‌کند و از بعضی افراد می‌خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند؛ همه ما می‌توانیم مخالف یا موافق باشیم. این چه رویه‌ای است، اگر نمی‌خواهید نظرتان را صریح اعلام کنید، جلسه غیر علنی تشکیل دهید و استدلال کنید و بگویید به این چند نفر رای ندهید یا برعکس.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی تعدادی از افراد که مورد وثوقش بوده را معرفی کرده است؛ 2 حالت بیشتر ندارد یا با استدلال آنها را رد کرده و یا آنها را تایید می‌کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ما باید با مردم صحبت کنیم. اینکه عده ای گلچین شوند، به آنها خط دهی شود که فلانی فلانی رای اعتماد بگیرد روا نیست. همه نماینده‌ها اهل فهم هستند؛ لطفا این موضوع را مدیریت کنید.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به اظهارات احمدی بیغش گفت: ما از جلساتی که می‌فرمایید خبر نداریم؛ هیچ کسی نمی تواند در نظر نمایندگان تاثیر بگذارد؛ ممکن است نمایندگان به بسیاری از جلسات دعوت شوند اما نمایندگان فکر می‌کنند و هر کس رای خودش را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه