English

قالیباف در صحن علنی مطرح کرد:

تمجید رییس مجلس از مجاهدت کادر درمان برای مقابله با کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:کادر درمان در یک سال و نیم گذشته برای مقابله با کرونا مجاهدت و از خودگذشتگی کردند.

تمجید رییس مجلس از مجاهدت کادر درمان برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز پزشک، اظهار داشت: امروز روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا است و به حق امروز را به عنوان روز پزشک در تاریخ ثبت کردیم که این روز را به همه مجاهدان و سفیدپوشان در عرصه سلامت تبریک می‌گویم.

وی افزود: کادر درمان به ویژه پزشکان و پرستاران در این یک سال و نیم گذشته برای مقابله با کرونا مجاهدت و از خودگذشتگی کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: البته پزشکان در دروان دفاع مقدس هم در کنار رزمندگان بودند و برای درمان مجروحان همراه رزمندگان به جبهه می‌رفتند و حتی برخی از پزشکان ما خودشان هم در آن دوران رزمنده بودند.

قالیباف گفت: شب گذشته باخبر شدیم عالم ربانی حضرت علامه محمدرضا حکیمی رحلت کردند. وی از چهره‌های برجسته حوزه و اسلام پژوه بود و اثر همیشه ماندگار و جاودانه او یعنی الحیات مورد توجه ما خواهد ماند.

وی افزود: علامه حکیمی عُمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی کرد و مروج سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) بود و همیشه پرچم عدالت و عدالت خواهی را برافراشته نگه داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علامه حکیمی در میان جان‌های جویای حقیقت مخصوصاً جوانان چهره‌ای برجسته و شناخته شده بود و درگذشت وی را به حوزه‌های علمیه، امت اسلامی، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده بزرگ این حکیم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه