English

محمودزاده در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور:

وعده مسکنیِ «رئیسی» محقق نمی‌شود

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده مسکنی رئیسی محقق نمی‌شود. .

وعده مسکنیِ «رئیسی» محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در جلسه علنی امروز در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت، گفت: کشور ما دارای مشکلات زیادی است و مشکلاتی اعم از زباله‌گردی، کوله‌بری، تکدی‌گری، کودکان کار، فروش اعضای بدن برای امرار معاش، سرقت، اختلاف شدید طبقاتی و زورگویی، حاصل اقتصاد غلط و برنامه‌ریزی اشتباه دولت‌های گذشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در تحریم شدید اقتصادی و لیست سیاه به دلیل عدم تصویب FATF است، تصریح کرد: آقای رئیسی! شما تیم اقتصادی دولت را از بین دوستان خودتان انتخاب کردید و اغلب آنان افرادی هستند که در آستان قدس رضوی در کنار شما بودند و قطعاً با این افراد که سابقه اجرایی خوبی هم ندارند، نمی‌توانید به مقابله با جنگ اقتصادی بروید.

نماینده مردم مهاباد در مجلس تصریح کرد: شعارهای رئیس‌جمهور از جمله تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال و ایجاد یک میلیون شغل با این تیم اقتصادی معرفی شده به مجلس شورای اسلامی محقق نمی‌شود.

محمودزاده ادامه داد: با این شرایط کشور، رئیسی باید دولتی فراجناحی به مجلس معرفی می‌کرد و سوال ما از رئیس‌جمهور این است که در این کابینه پیشنهادی، چه کسی از جناح‌های سیاسی مقابل را مورد استفاده قرار داده تا ما اطمینان پیدا کنیم که دولت سیزدهم فراجناحی است.

وی افزود: یکی از ایرادات دولت‌های ما همواره این بوده که هر جناحی که دولت را به دست گرفته، افراد سایر جناح‌ها را از گردونه مدیریتی کشور خارج کرده؛ آیا درست است که ما چهار سال از توان مدیریتی و اجرایی مدیران سایر جناح‌ها بهره‌مند نشویم؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید فرموده بودند که لیست کابینه پیشنهادی دولت به سرعت به مجلس ارائه شود اما رئیسی آنطور که باید و شاید این موضوع را محقق نکرد و لیست را دیر به مجلس ارائه داد. همچنین بهتر بود که از نمایندگان در کابینه استفاده نمی‌شد.

محمودزاده گفت: رئیسی همواره شعار می‌داد که کابینه جوان انقلابی تشکیل می‌دهد اما میانگین سن وزرای پیشنهادی دولت ۵۲ سال است. از سوی دیگر، کابینه معرفی شده دولت یکدست و همگون نیستند.

وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیسی هماهنگ با شرایط موجود کشور نیست، گفت: باید از ظرفیت اهل سنت و زنان هم در کابینه استفاده می‌شد اما رئیس‌جمهور به این مسئله هم توجه نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه