English

موسوی در گفتگو با خبرگزاری موج:

آقای روحانی برای حل مشکلات مردم چه کاری انجام داده اید؟

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی چه کسی گفته که مجلس با وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نگذاشت برجام به سرانجام برسد؟! آیا شما کاری انجام دادید تا مشکلات مردم حل شود!

آقای روحانی برای حل مشکلات مردم چه کاری انجام داده اید؟

سید کاظم موسوی نماینده مردم  اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر اینکه اگر اعمال قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها  توسط مجلس نبود، برجام به سرانجام می رسید، اظهار داشت: اینگونه فرافکنی ها از سوی آقای روحانی اصلا خوب و به صلاح نیست. 

وی ادامه داد: طی هشت سال گذشته چیزی جز دروغ و تحریف افکار عمومی از آ قای روحانی ندیده ایم.

نماینده مردم  اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی تمام مسائل مربوط به FATF و برجام را که خودش بوجود آورده، برگردن دیگران می اندازد.

موسوی با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم، تصریح کرد: آقای روحانی چه کسی گفته که مجلس با وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نگذاشت برجام به سرانجام برسد! آیا شما کاری انجام دادید تا مشکلات مردم حل شود!؟

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیان اینگونه مطالب از سوی روحانی حتی به صلاح لباسی که بر تن دارد نیست.

موسوی افزود: آقای رییس جمهور اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می‌رفتید. هشت سال کشور را معطل نگه داشتید، حال مصوبه مجلس را مخالف تحریم می‌دانید؟ 

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور ناکارآمدی خودش را به گردن بقیه ارکان نظام نیندازد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه