English

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با موج:

وزیر پیشنهادی کشور، متعهد متخصص و باانگیزه است/ وحیدی بارها خود را برای انقلاب اثبات کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:وحیدی بارها خود را برای انقلاب اثبات کرد.

وزیر پیشنهادی کشور، متعهد متخصص و باانگیزه است/ وحیدی بارها خود را برای انقلاب اثبات کرد

محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد « احمد وحیدی » وزیر پیشنهادی کشور، اظهار داشت:  آقای وحیدی یکی از وزرای پیشنهادی آیت الله رئیسی است که به نظر بنده به عدالت پیشنهاد شده است یعنی کسی که دارای شرایط لازم برای وزارتخانه کشور است و همچنین شرایطی که با این وزارتخانه عینیت دارد.

وی ادامه داد: در برخی دولت ها به ویژه در دولت یازدهم و دوازدهم آنچه که کمبود داشتند، عدم وجود تخصص نبود بلکه نبود انگیزه و تعهد بود که اقای وحیدی از جمله افراد متعهد، متخصص و با انگیزه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای وحیدی کسی است که خودش را برای انقلاب اثبات کرده است اما ما این ویژگی را در برخی از افراد نمیبینیم چرا که برخی افراد می آیند و مردم و انقلاب را برای خودشان می خواهند.

احمدی بیغش با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی کشور، افزود: آقای وحیدی برنامه های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را برای اعتلا و پیشرفت وزارت کشور و زیرمجموعه های آن یعنی استان های کشور در نظر دارد که  در برنامه های او رشد استان ها، فرماندارها و همچنین جایگاه مردم با قدرت دیده می شود .

وی تصریح کرد: مولفه های مختلفی در برنامه های اقای وحیدی دیده می شود که یکی از آنها بحث امنیت است ؛ وزیر پیشنهادی کشور برنامه هایی را برای مرزهای کشور، احزاب، ارتباط با همسایگان، رشد فرهنگی و امنیت اجتماعی دارد.

احمدی بیغش در پایان خاطرنشان کرد:  یکی از انتخاب های خوب ایت الله رییسی انتخاب اقای وحیدی است که انشالله نمایندگان نیز از او با رای بالایی حمایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه