English

امیر صباحی‌فرد:

شهدا چراغ راه نسل‌های آینده هستند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شهدا آگاهانه و با بصیرت کامل دست از جان و تمام تعلقات مادی دنیایی شستند تا چراغ راه نسل‌های آینده باشند.

شهدا چراغ راه نسل‌های آینده هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با خانواده شهید «یعقوب نیک‌اندیش اصل» دیدار و گفتگو کرد.

امیر صباحی‌فرد در این دیدار اظهار داشت: شهدا با اهدای خون پاکشان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاک و ناموس کشور برکت و نعمتی را برای نسل‌های بعد رقم زده‌اند که عقل حسابگر مادی از درک و برشمردن این برکات و نعمات عاجز است.

وی افزود: شهدا آگاهانه و با بصیرت کامل و با انتخابی صحیح دست از جان و تمام تعلقات مادی دنیایی شستند تا چراغ راه نسل‌های آینده و بازماندگانی چون ما باشند؛ پس بر ماست تا با اطاعت و استعانت از کلام گوهربار فرمانده معظم کل قوا مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و دیدار با خانواده آن بزرگواران، روح پاک و ملکوتی شهدای عزیز را از خود راضی نگه داشته و حرمت خون پاک آنان را حفظ کنیم و از روح قدسی آن‌ها برای سامان بخشیدن به امورات سازمانی و شخصی خود مدد بجوییم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، شهدا را سرچشمه زلال و همواره جوشان شاخص‌های بارز معنوی، انسانی، اخلاقی و عرفانی دانست و عنوان کرد: ما که خود را ادامه‌دهنده راه شهدا می‌دانیم، باید هر لحظه و هر روز تلاش کنیم تا خود را به سرمنشأ این چشمه‌های زلال و جوشان نزدیک کنیم.

امیر صباحی‌فرد با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهید نیک‌اندیش گفت: اینکه همسر یک شهید تنها پس از سه سال زندگی مشترک، به خاطر آرمان و اعتقاد شوهرش، همت والایی به خرج می‌دهد و با دو فرزند بار زندگی را بر دوش می‌کشد و دو فرد تحصیل‌کرده در سطح عالی به جامعه تحویل می‌دهد، به‌طور حتم در زندگی خود الگوی والایی همچون حضرت زینب کبری (س) را دنبال کرده است.

در این دیدار، همسر شهید نیک‌اندیش نیز با تشکر از حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: وقتی من در اخبار مختلف پیشرفت‌ها و افتخارات پدافند هوایی را مشاهده می‌کنم، مانند رزمایش سال گذشته که شما عنوان کردید هیچ هواپیمایی بدون اجازه پدافند هوایی اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد، بنده بسیار بر خود می‌بالم و افتخار می‌کنم که همسر شهید پدافند هوایی هستم.

وی افزود: من و فرزندانم حضور شهید را در کنارمان درک می‌کنیم و بارها روح پاک ایشان در گرفتاری‌ها و مشکلات به کمک ما آمده و گره‌گشایی کرده است.

بنابراین گزارش، شهید یعقوب نیک‌اندیش اصل هفتم فروردین ۱۳۶۱ در سن ٢۵ سالگی و در عملیات فتح‌المبین در جبهه جنوب غرب بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به مقام والای شهادت نایل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه