English

امیر صباحی ‌فرد:

رشد دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش صددرصد افزایش یافت است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در سال جهش تولید رشد دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش صددرصد افزایش یافته است.

رشد دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش صددرصد افزایش یافت است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر علیرضا صباحی‌ فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (چهارشنبه) در حاشیه آئین رونمایی از دستاوردهای دفاعی در حوزه پدافند هوایی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات پدافند هوایی، تجهیزات پنهان و غیر قابل رسانه‌ای شدن هستند و تنها تعداد محدودی از آنها را می‌توان رسانه‌ای کرد، گفت: سامانه ‌های پدافندی به عنوان تجهیزات پنهان کار در مورد نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا دشمنان را از کرده خود پشیمان کند به همین دلیل تنها تعداد محدودی از این تجهیزات امروز رونمایی می‌شود.

وی افزود: سامانه عماد یک سامانه منحصر به فرد است که می‌تواند بازی جنگ را مدل سازی کند و در همه حوزه‌های پدافندی مورد استفاده قرار گیرد. این سامانه دارای نرم ‌افزار و سخت افزار بسیار پیشرفته است و این قابلیت را دارد که آن را ارتقاء دهیم، تا پیش از این انحصار این سامانه فقط در دست چند کشور پیشرفته دنیا بود و امروز همکاران ما در نیروی پدافند ارتش اسم انحصار را شکستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه رادار کاشف -۹۹، گفت: کاشف -۹۹ راداری سه بعدی و آرایه فازی و متحرک است که به منظور کشف ریزپرنده ها در مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین نیروی پدافند هوایی ارتش طراحی و ساخته شده است.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: ما امروز به این توانایی رسیده ‌ایم که هر پرنده‌ای را در آسمان کشور و منطقه شناسایی و در صورت نیاز مورد اصابت قرار دهیم.

وی همچنین اعلام کرد: در سال جهش تولید رشد دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش صددرصد افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی