English

بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری انجام شد/ آغاز دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها

طبق آمار اعلام شده از ستاد انتخابات استان تهران، بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری صورت گرفته است.

بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری انجام شد/ آغاز دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درب‌های شماره ٢ فرمانداری واقع در مصلای بزرگ تهران برای ثبت نام حضور‌ی داوطلبان تهرانی ششمین دوره انتخابات شورای شهر دقایقی پیش گشوده شد. 

روز گذشته که مصادف با اولین روز ثبت نام بود، آنچنان مورد توجه داوطلبان تهرانی قرار نگرفت و تا ظهر تنها ثبت نام ٨ نفر نهایی شده بود. 

گویا طبق آمار اعلام شده از ستاد انتخابات استان تهران، بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری صورت گرفته است. 

روش‌های ثبت نام غیر حضوری در این دوره از انتخابات باشد که به چهار روش، نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی به آدرس entekhabat.moi.ir و دوم اینکه داوطلبان می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری اقدام، و در روش سوم با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

البته شب گذشته شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات تهران با اشاره به اولین روز نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر اعلام کرده که تا ساعت ۲۰ روز ٢٠اسفند حدود ۳۲۸ نفر داوطلب به صورت غیرحضوری و حضوری در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند که مدارک ۹۸ داوطلب دیگر در حال بررسی است و ثبت نام ۲۳۰ نفر نهایی شده است.

با این وجود نباید عجله کرد، شاید امروز و فردا که روز‌های تعطیل هفته هستند و نیز در روز‌های پایانی موعد زمانی مشخص شده یعنی ٢۵و ٢۶ اسفندماه شاهد حضور بیشتر چهره‌های سیاسی، فرهنگی، علمس و اجتماعی مختلف باشیم که با رعایت دستوزالعمل‌های بهداشتی برای ثبت نام حضوری اقدام کرده و خود را به ساختمان شماره ٢ فرمانداری می‌رسانند، باشیم.

به هرحال ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران برای انجام فرآیند ثبت نام داوطلبان در یک سوله بزرگ مدیریت بحران در مصلای تهران، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تعبیه شده است و درب‌های سالن برای عبور هوا باز است که مشکلی برای سلامت مراجعه کنندگان ایجاد نکند. 

همچنین مکانی رو باز در روبروی این سالن برای پرکردن فرم‌ها اختصاص داده شده است تا افراد در فضای باز بتوانند اطلاعات خود را تکمیل کنند و نگرانی بابت حفظ سلامت شان وجود نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه