English

اقامیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

انتخاب افراد زبده و با سابقه در هیات نظارت بر انتخابات/ فرصت ١٠روزه برای هیات اجرایی تهران جهت بررسی پرونده های داوطلبان

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: هیات اجرایی تهران ١٠روز فرصت دارند تا پرونده ثبت نام کنندگان را بررسی کنند.

انتخاب افراد زبده و با سابقه در هیات نظارت بر انتخابات/ فرصت ١٠روزه برای هیات اجرایی تهران جهت بررسی پرونده های داوطلبان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سیدمحمد آقامیری رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها که برای ثبت نام حضوری مراجعه می‌کنند، مدارک خود را که تحویل می دهند و فرم‌های ثبت نام خود و گواهی ماده ۳۲ را پر می‌کنند که از مسئولان ارشد نباشند و در انتها مدارک تحصیلی شان کنترل می‌شود. 

وی ادامه داد: البته در مراحل بعدی مدارک ثبت نام کنندگان از طریق سیستم هایی که متصل به ثبت احوال است، بررسی می شود و کدرهگیری به این عزیزان داده می شود و پرونده شان تشکیل می‌شود. 

رئیس هیات نظارت برانتخابات شورای شهرتهران تصریح کرد: هیات اجرایی تهران ۱۰ روز فرصت دارد که پرونده  ثبت نام کنندگان را بررسی کند و  پرونده افرادی که تائید می شوند را برای هیات نظارت ارسال می کنند و بعد از این هیات نظارت نیز ۱۴ روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی  پرونده ها را بررسی و تایید کند. 

آقامیری یادآورشد: افرادی که برای هیات نظارت انتخاب شدند افرادی  زبده و باسابقه هستند  و تمام تلاش شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت گیری خاصی ندارند. 

وی در پایان عنوان کرد: هر یک از داوطلبان اگر مدارکی دارند که می خواهند آنها را ارائه کنند می توانند آن را به دفتر هیات نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند و دفتر نظارت آنهارا بررسی می کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام خواهد کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه