English

نماینده مجلس برای بار سوم طرح سوال کرد:

وزارت نیرو مسئول غفلت وضعیت آب شرب مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی برای بار سوم در خصوص عدم پاسخگویی وزارت نیرو در خصوص وضعیت آب شرب سنندج طرح سوال کرد.

وزارت نیرو مسئول غفلت وضعیت آب شرب مردم  است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن فتحی امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان از طرح سوال برای سومین بار از وزیر نیرو خبر داد و گفت: سومین طرح سوالم به دلیل کم‌کاری در حوزه آب و فاضلاب استان و مشکل آب شرب سنندج بود.

وی با بیان اینکه به دلیل سوء مدیریت، مردم کردستان در تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند، گفت: سوال اینجاست چرا برای آنکه آب شرب سنندج به حد استاندارد برسد بیشتر از حد مجاز از کلر استفاده می‌شود؟

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا علی‌رغم پیگیرهای متعدد، وزارت نیرو به مشکلات آب شهر سنندج رسیدگی نمی‌کند؟ تصریح کرد: تامین آب شرب سالم ابتدایی‌ترین وظیفه دولت در قبال شهروندان است.

وی افزود: مقدار بیشتر از حد مجاز کلر در آب شرب باعث ایجاد "تری هالومتان" می‌شود، که سرطان‌زاست و حساسیت‌های پوستی و ریزش مو و بیماری‌های دیگری را نیز در پی خواهد داشت.

فتحی وزارت نیرو را مسئول وضعیت نگران‌کننده فعلی حوزه آب استان دانست و اظهار کرد: چرا باید به دلیل سوء مدیریت، مردم استان در تامین آب شرب خود دچار این همه مشکل باشند؟

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تأکید کرد: وزارت نیرو باید پاسخگوی دغدغه‌های به‌حق مردم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه