English

قالیباف:

مجلس پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، بهداشتی و درمانی معلولان است

رئیس مجلس نوشت: مجلس با نظارت بر قانون جامع حمایت از معلولین‏، پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، توانبخشی، بهداشتی و درمانی این نقش آفرینان است.

مجلس پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، بهداشتی و درمانی معلولان است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به مناسبت روز جهانی معلولیت در صفحه شخصی خود نوشت: «سیزده آذرماه روز جهانی گرامیداشت افراد دارای معلولیت است، قشری از جامعه که با داشتن شرایطی خاص توانسته‌اند با تلاش فراوان بر محدودیت‌ها پیروز شود و جزء افراد موفق جامعه باشند.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان فردی که دغدغه شخصی در این حوزه دارم همیشه سعی کردم کنار این عزیزان در بخش‌های توانمندسازی، حمل و نقل، مناسب سازی شهر و خدمات رفاهی باشم و هم‌اکنون در جایگاه نمایندگی مردم نیز امیدوارم بتوانم در بحث‌های نظارت بر قانون جامع حمایت از معلولین با کمک متخصصین و همکارانم پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، توانبخشی، بهداشتی و درمانی این بزرگواران نقش‌آفرینی کنم.

رئیس مجلس با بیان اینکه ما در مجلس معتقدیم، عزیزان توان ‌یاب بیش از هر چیز به حمایت قانونی نیازمندند و باید راه برای پرورش استعدادها و حضور فعالانه این عزیزان در همه عرصه‌های جامعه فراهم ساخت،نوشت: امیدوارم مجلس با مشارکت فعالان پرتلاش حوزه توانمندسازی معلولین بتواند گامی برای احقاق حقوق مسلم این عزیزان در جامعه بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه