English

نقدعلی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد:

تخصیص۱۰۰ میلیارد بودجه کرونا به دانشکده فناوری نوین؛ شیرینی ای برای هیئت علمی شدن دختر آقای روحانی!؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه کرونا برای ساخت ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیات علمی شود خبر داد

تخصیص۱۰۰ میلیارد بودجه کرونا به دانشکده فناوری نوین؛ شیرینی ای برای هیئت علمی شدن دختر آقای روحانی!؟

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  از تخصیص  ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه کرونا برای ساخت ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیات علمی شود خبر داد و اظهار داشت: دیوان محاسبات مجلس به این مسئله ورود کرده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد بودجه که از صندوق توسعه ملی برای بیماری کرونا اختصاص داده شده بود برای ساختن یک دانشکده در دانشگاه شهید بهشتی استفاده شده است که این قصه یک نوع دهن شیرین کنی برای هیئت علمی شدن دختر آقای روحانی بوده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات بودجه ای در کشور کارانه کادر درمان بیمارستان های اشرفی اصفهانی، 9 دی و الزهرای خمینی شهر پرداخت نشده است و در آنجا به دلیل وضع نامناسب میزان بستری بیماران  کرونا  و تعداد بالای مبتلایان به این ویروس ،  از نظر منابع و اعتبارات در مضیقه هستند. ضمن اینکه هیچ گونه امتیاز و اعتباراتی از ستاد کرونا دریافت نکرده‌اند اما ما شاهد هستیم به یک باره سازمان برنامه بودجه صد میلیارد تومان از اعتبارات مقابله با کرونا را برای احداث یک ساختمان در دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته‌اند.

نقدعلی با بیان اینکه  با اعطای بودجه صد میلیاردی از سوی سازمان برنامه بودجه برای ساختن یک دانشکده در دانشگاه شهید بهشتی از قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تخطی کرده‌اند، افزود: اینکه چنین بودجه ای به طور 100 درصد تخصیص داده می شود یک تخلف است که هم آقای روحانی و هم آقای نوبخت مرتکب شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین مجلس و دیوان محاسبات به این مسئله ورود پیدا کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه