English

بادامچیان:

دولت باید اقدام قاطعی در برابر افزایش قیمت دلار و سکه داشته باشد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: قیمت دلار و سکه به جایی رسیده است که دولت باید اقدام قاطعی داشته باشد.

دولت باید اقدام قاطعی در برابر افزایش قیمت دلار و سکه داشته باشد
به گزارش خبرگزاری موج،  اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب در بخشی از اظهارات خود با اشاره به بالا رفتن قیمت دلار و سکه، اظهار داشت: قیمت دلار و سکه به جایی رسیده است که دولت باید اقدام قاطعی داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین از نمایندگان مجلس خواست در این زمینه اقدام قاطعی را در پیش بگیرند و گفت: ایفای وظیفه نمایندگی ملت فقط انتقاد و اعلام مواضع از بلندگوی مجلس نیست.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد: اولین مناظره ترامپ و بایدن سقوط مهلک آمریکا را آشکار کرد.

بادامچیان افزود: اخلاق، ادب، شیوه مناظره نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا و حفظ آبروی یک کشور و ملت در صحنه جهانی، همه در زیر پای جنگ قدرت و عصبانیت حاکی از بن بست، لگدمال شد و این مناظره نمادی از واقعیت آمریکای فعلی است.

وی ادامه داد: بایدن و ترامپ از راهکار‌های پیشرفت و رفاه مردم سخنی نگفتند و برعکس هر کدام کوشید دیگری را بی آبرو کند؛ ترامپ، بایدن را عروسکی بی اراده نامید و بایدن هم ترامپ را سگ دست آموز رئیس‌جمهور روسیه خواند و کار به فحش انجامید که خفه شو دلقک.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این همان حقیقت جامعه فعلی آمریکاست که مردم آمریکا را به تظاهرات خیابانی و طرد دولتمردان فعلی رسانده است.

بادامچیان ادامه داد: امید است این واقعیت آمریکا و غرب استعماری باعث اصلاح ذهنیت غرب زده‌ها و غرب‌گرا‌ها شود؛ به ویژه اصلاح‌طلبانی که در این بیش از چهار دهه برای حل تحریم و مشکلات، به آمریکا و مذاکره و برخی هم به سازش نگاه می‌کردند.
 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره درگیری ارمنستان و آذربایجان گفت: دو کشور توجه کنند که راه حل مسائل منطقه مذاکرات و یاری گرفتن از کشور‌هایی است که خواسته اصلی آن‌ها آرامش و امنیت منطقه است.

وی به اتخاذ مواضع هوشمندانه و صحیح دولت ایران در این زمینه اشاره کرد و افزود: قطعا جنگ موجب غلبه یکی از دو طرف نخواهد شد و جز کشته و زخمی و ویرانی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان از مردم خواست به احترام همه زحمتکشان و دلسوزان بهداشتی در مبارزه با کرونا ، هرچه می‌توانند نسبت به رعایت اصول بهداشتی مراقبت بیشتری داشته باشند.

بادامچیان همچنین از مسئولان موتلفه اسلامی در سراسر کشور خواست که در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه