English

شهریاری در صحن علنی:

آقای رییس جمهور تاکی می خواهید از برجام نافرجام دفاع کنید؟

نماینده مردم زاهدان با انتقاد از عملکرد دولت گفت: آقای رییس جمهور آ یا نباید شرمنده باشید به مردم وعده جشن در روز شنبه یا یکشنبه بدهید که آمریکا نمی‌تواند مکانیسم ماشه را اجرا کند؟

آقای رییس جمهور تاکی می خواهید از برجام نافرجام دفاع کنید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسینعلی شهریاری در نطق میان دستور خود در نشست امروز مجلس خطاب به رئیس‌‌جمهور گفت: کشور انقلابی با مردم انقلابی که بیش از 42 سال تحریم‌ها و فشارها و 8 سال دفاع مقدس را تحمل کردند رئیس‌جمهور انقلابی با تفکر انقلابی می‌خواهند.متاسفانه این تفکر انقلابی وجهادی در دولت جنابعالی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: مردم ما در رنج و مشقت زیادی به سر می‌برند و هر روز شاهد افزایش بی‌رویه و لجام گسیخته قیمت‌ها هستیم که قیمت مواد غذایی در بعضی موارد افزایش 4 برابری پیدا کرده است.

وی گفت: بگذریم که قیمت یک خودرو یک شبه از 250 میلیون به 600 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کن و یک از عواملی که در زمینه خودرو نقش دارد مدعی می‌شود که پراید 120میلیون تومانی ارزان است وباید 150 میلیون تومان به فروش برسد.

شهریاری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور به کجا چنین شتابان حرکت می‌کنید چرا جنابعالی و دولت‌تان که باید پاسخگوی مردم و مجلس باشید منتقد عملکرد دولت شده‌اید. آیا این مایه شرمندگی نیست که در جلسه دولت به معاون اول دستور می‌دهید که  مثلا بر قیمت تخم مرغ و سایر کالاها نظارت کند و یا از تعزیرات حکومتی بخواهید نظارت جدی داشته باشد؟

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت:آیا نباید شرمنده باشید به مردم وعده جشن در روز شنبه یا یکشنبه بدهید که آمریکا نمی‌تواند مکانیسم ماشه را اجرا کند؟ کدام فتح‌الفتوحی را انجام داده‌اید که جشن بگیرید؟ تا کی باید از برجام نافرجام دفاع کنید؟

وی افزود: چرا قبول نمی‌کنید علیرغم توصیه‌های مقام معظم رهبری در نوشتن موافقتنامه دقت نکرده‌اید که امروز از مکانیسم ماشه نگران باشید.

شهریاری گفت:‌ تا کی باید در مورد گزافه‌گویی‌های آمریکا انفعالی عمل کنید. آریکا و اروپایی که می‌توانید منافع آنها را درمنطقه غرب آسیا به سادگی به خطر بیندازید. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: چرا بعد از شهادت سردار دل‌ها و این همه خرابکاری‌ها که در کشور بعدا انجام دادند مقابله به مثل جدی نداشتید؟ و دائم از برجام ومنافع تخیلی آن صحبت می‌کنید؟

وی افزود: تصمیم‌های غیرکارشناسی شما در ستاد ملی مقابله با کرونا  جان بسیاری از عزیزان و فرزندان و خانواده‌ها و معلمین ما را به خطر انداخته است. 

شهریاری خاطرنشان کرد: متاسفانه جنابعالی توجهی به توصیه‌های کارشناسی نمی‌کنید. در بسیاری از مدارس کشور به ویژه مناطق محروم نه ماسک و نه مایع ضد عفونی وجود دارد و نه امکان فاصله گذاری اجتماعی در بسیاری از کلاس‌ها وجود دارد.آقای رئیس‌جمهور قرار بود ماسک رایگان و ارزان قیمت در اختیار آموزش و پرورش بگذارید. قرار بود منابع کافی برای وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش و پرورش تامین کنید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: در فصل پائیز و نگرانی جدی وجود دارد. اگر به توصیه کارشناسان توجهی نکنید و این میزان اعتباری که از خط اعتباری تخصیص یافته برای مقابله با کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته تخصیص ندهید ما در فصل پائیز و زمستان مشکلات جدی خواهیم داشت. 

وی گفت:‌به علت عدم تخصیص ارز در زمان مناسب مشکلات جدی در زمینه تهیه دارو و واکسن به وجود می‌آید که برای هیچ کسی قابل تحمل نیست.

شهریاری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور هر مقدار هم که فشار به ملت وارد شود این مردم دست از نظام و انقلاب برنمی‌دارند و به هیچ کسی اجازه مذاکره با کدخدا را در وضعیت فشار نخواهند داد چون انقلابی که با خون صدها هزار شهید، آزاد و جانباز به دست آمده دچار خدشه نمی‌شود پس تا دیر نشده به مردم خودتان اتکا کنید و مطمئن باشید مردم با اطاعت از رهبری شما را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: آقای قالیباف مردم از مجلس انقلابی انتظار عمل انقلابی دارند. در چند ماه گذشته چه مشکلی از مردم را حل کردیم. قیمت‌ها چندین برابر شده و کسی هم جوابگو نیست. تا کی باید مصلحت اندیشی کرد؟ جایگاه مجلس کجاست؟

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد صحبت حضرت امام که فرمود مجلس در راس امور است به فراموشی سپرده شده وهمه تصمیم می‌گیرند الا مجلس که فقط نظاره‌گر است. این روند اداره مجلس که تماشاگر باشد تا بقیه تصمیم بگیرند برای نمایندگان انقلابی قابل تحمل نیست زیرا مردم انتظار دارند نمایندگانشان مشکلات آنها را حل کنند و باید هم همین طور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی