English

امیر سرتیپ نصیرزاده:

افزایش مهارت دانشجویان از اولویت ‌های دانشگاه شهید ستاری است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سیاست عملی دانشگاه شهید ستاری بر افزایش مهارت دانشجویان که از اولویت‌های این دانشگاه هست، پایه ریزی شده است و ما اهمیت زیادی برای دانش عملی نسبت به دانش نظری قائل هستیم.

افزایش مهارت دانشجویان از اولویت ‌های دانشگاه شهید ستاری است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از مراکز آموزشی، پژوهشی و کارگاه‌های ساخت تجهیزات دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بازدید کرد و نحوه آموزش دانشجویان این مرکز آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه این بازدید در راستای مهارت افزایی دانشجویان و اهمیت به دانش عملی انجام شده است گفت: طبق سیاست ‌های اعمال شده در امر آموزش و با همکاری اساتید و فرمانده دانشگاه شهید ستاری، سیاست عملی این مرکز آموزشی بر افزایش مهارت دانشجویان که از اولویت‌های این دانشگاه هست، پایه ریزی شده است و ما اهمیت زیادی برای دانش عملی نسبت به دانش نظری قائل هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و دانشجویان، از دانشکده‌های جنگال، پهپاد، هوافضا، برق و کارگاه‌های آموزشی، مهارت‌افزایی بازدید و نیازمندی‌های موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم رودباری فرمانده دانشگاه هوایی و حجت الاسلام والمسلمین بنیادی رئیس عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ نصیرزاده را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه