English

علی نیکزاد:

بانک‌‌ها باید سرمایه‌ها را در چرخه اقتصاد کشور استفاده کنند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها سرمایه‌های میلیاردی مردم را در اختیار داشته و در ازای پرداخت وام جزئی سختگیرانه عمل می‌کنند که بانک‌‌ها باید سرمایه‌ها را در چرخه اقتصاد کشور استفاده کنند.

بانک‌‌ها باید سرمایه‌ها را در چرخه اقتصاد کشور استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کشور ما در این شرایط نیاز دارد مجلس به راس امور برگردد و هدف مجلس یازدهم نیز همین است.

وی افزود: با شرایط به‌ وجود آمده در کشور اقتصاد و معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر دچار مشکل شده است به طوری که حقوق یک سال کارگر برابر با نیم متر زمین در تهران است.

نیکزاد تصریح کرد: بانک‌ها سرمایه‌های میلیاردی مردم را در اختیار داشته و در ازای پرداخت وام جزئی سختگیرانه عمل می‌کنند که بانک‌‌ها باید سرمایه‌ها را در چرخه اقتصاد کشور استفاده کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند مجلس باید از ابتدا بر همین پایه استوار باشد و سپس اقدامات خود را حول محور رفع مشکلات معیشتی مردم پیش ببرد.

وی اظهار کرد: تکلیف مجلس امروز این است که با خدمت صادقانه و کار کارشناسانه بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب را در دستور کار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه