English

علی نیکزاد :

فرصت برای صنایع تولیدی مختلف باید در استان اردبیل مهیا شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت برای صنایع تولیدی مختلف باید در استان اردبیل مهیا شود؛ نباید این را فراموش کنیم که این‌گونه مسائل با همراهی کامل تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولان امکان‌پذیر است.

فرصت برای صنایع تولیدی مختلف باید در استان اردبیل مهیا شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در حاشیه بازدید از کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات موجود در این مسیر را سریع‌تر رفع نمائیم تا با راه‌اندازی این مجموعه، استان صاحب کارخانه مادر این حوزه گردد و به دنبال آن فرصت برای صنایع تولیدی مختلف مهیا شود؛ نباید این را فراموش کنیم که این‌گونه مسائل با همراهی کامل تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال اظهار داشت: مدیران این مجموعه در جرگه انسان‌های با دغدغه و فداکار این مرز و بوم قرار دارند و با کار دانشگاهی و علمی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فاز جدید تولید محصولات کائولین با توجه به معادن موجود در استان هستند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با تقدیر از زحمات فعالان عرصه تولید، بیان کرد: با شرایط اقتصادی موجود فعالیت در عرصه تولید و صنعت، جهاد است و وظیفه تمامی ما، به‌عنوان نمایندگان مردم حمایت از این عزیزان است؛ البته در این عرصه حتماً باید با دقت تمام نسبت به مطالبه و پیگیری امور این حوزه از مراجع و نهادهای مربوطه اهتمام بورزیم.

نیکزاد تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف پرتوان صنعتی در استان با همت مضاعف در حال تلاش برای ساخت ایران قوی هستند و انصافاً مسئولین استانی نیز در حد امکان حمایت کرده‌اند اما یقیناً برای بهبود وضعیت اقتصادی باید تلاش بیشتری از سوی همگان صورت گیرد.

وی افزود: کاهش بروکراسی اداری در بالاترین حد ممکن و همچنین حمایت و همراهی در کلیه مراحل ایجاد، فعالیت و توسعه گروه‌های صنعتی دو امر مهمی است که یقیناً باید مسئولان اجرایی مربوطه در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، امروز دیگر حجت برای همگان جهت تلاش در مسیر تحقق این مهم تمام شده است.

بازدید علی نیکزاد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی