English

لاجوردی در گفتگو با موج:

آقای روحانی بداند روز حسابرسی نزدیک است/یا دولت آمار غلط داده است یا گزارش تفریغ بودجه حاصل تخلفات خود دولت است

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور هرچه سریعتر مستندات خود را جهت شفاف سازی گزارش تفریغ بودجه برای تنویر اذهان عمومی به دیوان محاسبات ارائه دهد.

آقای روحانی بداند روز حسابرسی نزدیک است/یا دولت آمار غلط داده است یا گزارش تفریغ بودجه حاصل تخلفات خود دولت است

زهره سادات لاجوردی متخب مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی موج، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دولت مستندات خود را جهت شفاف سازی گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات ارائه نمی کند، اظهار داشت: متاسفانه با انتشار گزارش دیوان محاسبات حواشی زیادی بوجود آمد که منجر به سلب اعتماد عمومی شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه رییس دیوان محاسبات با منتخبان مجلس یازدهم، ادامه داد: در این جلسه طبق گفته های آقای آذر تمامی مستندات گزارش دیوان محاسبات موجود است لذا به نظر می‌رسد دولت، رویه معمول خود در برابر منتقدان را در قبال دیوان محاسبات هم به کار گرفته است در حالی که عمده گزارش‌های ارسالی به کارشناسان دیوان از سوی خود سازمان ها و وزارتخانه‌های دولتی ارسال می شود که دارای نتیجه ای با دو حالت است، یا دولت، خود، آمار غلط داده و یا گزارش نهایی دیوان حاصل تخلفات خود دولت است.

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امیدوارم با ورود نمایندگان مجلس یازدهم، به اینگونه مسائل بسیار دقیق تر پرداخته شود، افزود: از آقای روحانی انتظار داریم زودتر مستندات خود را  جهت شفاف سازی گزارش تفریغ بودجه ارائه دهد چرا که ذهنیت های زیادی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اند.

لاجوردی گفت: طبق گفته های آقای آذر گزارش تفریغ بودجه 4 اسفندماه به صورت محرمانه برای دولت ارسال شده و در آن موقع هیچ اعتراضی از سوی دولت مطرح نشد، بنابراین جای سوال است چرا بعد از ارائه گزارش در صحن علنی مجلس اینگونه اتفاقات رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

علت عدم بازگشت 10 هزار میلیارد تومان مابه التفاوت فروش ارز به خزانه چیست؟

ضرورت ورود مجلس یازدهم به قوانین تبعیض آمیز حقوق های نجومی

دولت پاسخ ابهامات گزارش تفریغ بودجه را بدهد/ باید با حقوق بگیران نجومی برخورد قاطع شود

مجامع عمومی یا هیات‌های امنا مرجع مجوز صدور حقوق های نجومی/برخورد با حقوق های نجومی با تصویب قانون در مجلس یازدهم

وی با بیان اینکه آقای روحانی بداند که روز حسابرسی نزدیک است، تصریح کرد: همه ما در قبال 80 میلیون مردم ایران مسوول هستیم و باید جهت برطرف شدن مشکلات گام برداریم.

لاجوردی در پایان خطاب به منتخبان مجلس یازدهم، خاطر نشان کرد: وظیفه ای سنگینی بر روی دوش نمایندگان ملت وجود دارد و آن اینکه اینگونه مباحث را به طور دقیق پیگیری و بررسی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه