English

عمویی در گفتگو با موج:

حضور آمریکا در عراق مشروع نیست/ پشت پرده خروج نظامیان آمریکایی از عراق

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: آمریکایی ها در تلاشند از زیر فشار افکار عمومی در عراق خارج شوند.

حضور آمریکا در عراق مشروع نیست/ پشت پرده خروج نظامیان آمریکایی از عراق

ابوالفضل عمویی منتخب مردم تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به پشت پرده واگذاری پایگاه های نظامی در اختیار آمریکایی ها به عراقی ها، اظهار داشت: در شرایطی که پارلمان عراق بعنوان نماینده مردم این کشور خواستار خروج نظامیان آمریکایی شده و آنرا به بعنوان یک قانون تصویب کرده و از طرفی هم این مسئله بعنوان مطالبه جدی جریان های سیاسی است، حضور  آمریکایی ها مشروعیت لازم را در این کشور ندارد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با تحولاتی از جمله جابه جایی و یا خروج نیروهایشان در عراق، درواقع می خواهند ادعا کنند که بخشی از مطالبات پارلمان و مردم عراق را انجام داده اند اما واقعیت این است که این حضور مشروع نیست.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده واگذاری پایگاه های نظامی در اختیار آمریکایی ها به عراقی ها چیست؟

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها در تلاشند از زیر فشار افکار عمومی در عراق خارج شوند، تصریح کرد: آمریکایی ها از طرفی دیگر با مقاومت نیروهای مردمی مواجه هستند و احساس می کنند در شرایط آسیب پذیری قرار دارند لذا در حال تلاش برای متمرکز کردن نیروهایشان در پایگاه های خاصی هستند.

عمویی با بیان اینکه پارلمان عراق در گروه های سیاسی مطالبات جدی و دقیقی را دارند،  خاطرنشان کرد:واقعیت این است که مردم عراق و پارلمان این کشور بسیار هوشیار هستند لذا آمریکایی ها بدانند که باید به خواسته ملت ها توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه