English

رفیعی در گفتگو با موج:

جای سوال است که چرا دولت برخی شهرها را قرنطینه نمی کند!

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: دولت باید از الان برای روز طبیعت برنامه ریزی داشته باشد تا از حضور مردم ممانعت به عمل آید.

جای سوال است که چرا دولت برخی شهرها را قرنطینه نمی کند!

سمیه رفیعی منتخب مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نقش دولت در مهار کرونا، اظهار داشت:جای سوال است که چرا دولت برخی شهرها را قرنطینه نمی کند!

وی ادامه داد: در برخی کشورها از جمله چین که دیگر آمار ابتلا به کرونا را ندارد مکانیزم قرنطینه جواب داده است، اینکه چرا دولت نمی خواهد قرنطینه اجرایی شود سوال هایی مطرح است لذا امیدواریم که دولت به دنبال مصونیت جمعی نباشد یعنی اینکه "70 درصد مبتلا می شوند و دیگر ویروس تاثیرگذار نخواهد بود" بنابراین این تئوری نه تنهاجالب نیست بلکه حق مردم هم نیست.

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حداقل کاری که دولت باید انجام می داد این بود که مبادی خروجی و ورودی شهرها را می بست، تصریح کرد: وزیر بهداشت و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این بیماری زجر کش می شوند در حالی که دولت با آنها همراهی نمی کند.

رفیعی با اشاره به در پیش بودن روزطبیعت ، افزود: دولت باید از الان برای روز طبیعت برنامه ریزی داشته باشد تا از حضور مردم ممانعت به عمل آید.

وی با اشاره به باز شدن ادارات و حضور کارمندان، اظهار کرد:  علیرغم تاکیدات ستاد مبارزه با کرونا بر تعطیلی ادارات اما بازهم دولت خلاف این موضوع عمل می کند ؛ علت این بی تدبیری ها چیست؟  آیا جان برخی از آقایان که در حال حاضر غیبشان زده از جان یک کارمند ساده با ارزش تر است؟!

منتخب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بنابراین مقابله با این ویروس مستلزم یک برنامه ریزی و قدرت اجرایی است که دولت باید انجام دهد.

رفیعی در پایان با بیا اینکه بنظر من زیرساخت های لازم و کافی در کشور وجود دارد چرا که کشور ما پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده، خاطرنشان کرد:  بسیاری ازدولتمردان ما ادعای کشور داری را دارند اما در مسئله قرنطینه هیچ برنامه ای ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه