English

ترقی در گفتگو با موج؛

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی نداشت/ شرایط کنونی کشور از اشکالات مجلس است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس دهم عملکرد قابل قبولی نداشته لذا مردم پدید آمدن شرایط کنونی جامعه را یکی از اشکالات مجلس می دانند.

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی نداشت/ شرایط کنونی کشور از اشکالات مجلس است

حمید ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملکرد مجلس دهم، اظهار داشت: متاسفانه عملکرد این دوره از مجلس در حفظ جایگاه مجلس، تصویب مصوبات، نظارت بر اجرای قوانین در کشور و تامین مطالبات مقام معظم رهبری که در ابتدای این دوره از مجلس مطرح کردند، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به آرایش سیاسی مجلس یازدهم، گفت: مردم طبیعتا مجلس را در پدید آمدن شرایط کنونی کشور سهیم می دانند و قطعا کم توجهی مسوولان به مشکلات و عدم نظارت مجلس بر اجرای قوانین در این دوره را بعنوان یکی از اشکالات مجلس به حساب می آورند .

ترقی در پاسخ به این سوال که حزب موتلفه اسلامی با چه کیفیتی وارد انتخابات خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعا موتلفه در تبیین شاخص ها و تلاش برای رسیدن به نامزدهای اصلح حضور خواهد داشت.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرلیستی آقای قالیباف در لیست اصولگرایان چقدر امکان پذیر است، اظهار داشت: این مسئله تفاهم جمعی را می طلبد لذا باید دید که آیا بر اساس مصالحی که برای مجموعه وجود دارد نیازی به وجود سرلیست هست یا نه.

ترقی در مورد احتمال کاندیداتوری آقای عارف و لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: من چنین تصمیمی را نشنیده ام که مطرح شده باشد بلکه خلاف آنرا شنیده ام که قصد ندارند در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

شانس بالای قالیباف برای سرلیستی اصولگرایان/ مردم فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد

بی تجربگی و بی تعهدی برخی نمایندگان، وظیفه نظارتی مجلس دهم را کمرنگ کرد

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست/ عملکردضعیف دولت، مجلس را ضعیف جلوه داد

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی برای ریاست مجلس یازدهم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه