English

بیگلری در گفت و گو با موج:

افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست/ عملکردضعیف دولت، مجلس را ضعیف جلوه داد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مجلس نهم قوی تر از مجلس دهم بود.

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست/ عملکردضعیف دولت، مجلس را ضعیف جلوه داد

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اینکه نرخ تورم امسال 42 درصد از سوی مرکز آمار اعلام شده و از طرفی دولت 15درصد افزایش را برای حقوق کارکنان خود در نظر گرفته است، گفت: متاسفانه امسال هم میزان درصد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کمتر از نرخ تورم است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز به دلیل اینکه افزایش حقوق کارمندان با نرخ تورم فاصله زیادی داشت، مجلس مجبور شد همان مبلغ 400 هزارتومان را برای حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در نظر بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نرخ تورم امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست چرا که با افزایش نرخ تورم فاصله زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

پرداخت اضافه حقوق کارمندان باید با ضریب باشد

تشکیل کارگروه بررسی نحوه افزایش حقوق کارمندان دولت

قانون مجلس شوخی بردار نیست/ مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان لازم‌الاجراست

نوبخت معتقد بود حقوق های نجومی متعارف است/ همین آقای نوبخت می گوید برای افزایش حقوق کارمندان پول نداریم!

 

بیگلری با بیان اینکه نرخ تورم امسال 42 درصد از سوی مرکز آمار اعلام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قدرت خرید مردم کاهش یافته و مطمئنا سال آینده نیز با این مقدار افزایش حقوق،  توان خرید مردم ضعیف تر هم خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم سال آینده قطعا توان خریدشان کاهش می یابد و حتی در جامعه شاهد سوءتغذیه هم خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد در مجلس، میزان افزایش 15درصدی حقوق کارکنان بیشتر شود، گفت: بودجه در مجلس چکش کاری می شود و تغییراتی که نمایندگان می توانند در کل بودجه اعمال کند تنها 5 درصد است.

بیگلری خاطرنشان کرد: بنابراین دولت باید به دنبال چاره اساسی در بودجه باشد.

 

* مردم از جناح بازی ها خسته شده اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس با اشاره به آرایش سیاسی مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم بیشتر به دنبال عملگرایی در مجلس خواهند بود چرا که از بحث های جناحی و از کلمه های اصلاح طلب و اصولگرایی خسته شده اند.

بیگلری اظهار داشت: بهرحال باید منتظر تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان ماند تا بتوان بیشتر در رابطه با آرایش سیاسی مجلس یازدهم صحبت کرد.

 

* مجلس نهم کارآمدتر از مجلس دهم بود

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجلس دهم، تصریح کرد: عملکرد مجلس نهم قوی تر از مجلس دهم بود.

وی با بیان اینکه مجلس نهم کارآمدتر از مجلس دهم بود، گفت: در مجلس نهم آقای لاریجانی مستقل تر عمل کرد و از طرفی هم عملکردضعیف دولت تدبیر و امید منجر به کمر نگ تر نشان دادن نقش مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد دولت روحانی ضعیف است لذا سبب کاهش رضایتمندی مردم از مجلس دهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمزه خانی

    کارمندی که 2/5 میلیون حقوق میگیرد باید 100درصدهم افزایش یابد بازهم زیرخط فقرهست ولی کارمندی که 30میلیون میگیرد 1درصد همکافیست بنده درشرکت تراورس راه آهن باحکم رسمی کارمیکنم که غیرقانونی است وپارسال 26درصد افزایش داشتیم وهیچ مرجعی برای رسیدگی نداریم درضمن سه ماه است که حقوق نگرفته ایم حتما اعتصابی صورت خواهد گرفت بزودی

  • حمزه خانی

    خواهشمندم پیام مارا به مسئولین برسانید بااین وضعیت حقوق انتظار مشارکت دررای گیری وغیره دارند تابحال برای ماچه کرده اند فقط مال اندوزی کرده اند مثل داستانهای کتابهای درسی قدیمی قدرت کورشان کرده ولی من به قول خداوند برای رسوایی دروغگویان وظالمان ایمان دارم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی