سرخط خبرها
  • قلعه نوعی: مخالف ورود پرچم های رنگین کمانی به جو ورزشگاه هستیم
  • فعلا درب فردو و نطنز برای بازرسان آژانس باز نمی شود
  • نیمکت‌نشینی گران‌ترین بازیکن مصر مقابل ایران
  • کیش به مبادی مجاز ته‌ لنجی اضافه شد
  • برخورد هواپیما به آسمان‌خراش ۵۱۸ متری در پکن
  • مجری مطرح عرب: کاش از ایرانی ها دربرابر آمریکا می آموختیم
  • متخصصان در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت
  • ۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف‌شده توسط آمریکا، در کراچی تحویل مقامات ایران شدند
  • جایگاه ششم ایران در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیمان دنیا
  • موکب تنگه هرمز در عراق برپا شد
  • دبیرکل IMO: بیش از ۶۰۰ کشتی در تنگه هرمز گرفتار هستند
  • خدمات کارتی بانک ملی از ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در دسترس نخواهد بود
  • امام جمعه تهران: ظلم به کارگر یا هر فردی که صدایش به جایی نمی‌رسد، بسیار خطرناک است
  • قتل خونین جوان ۲۷ ساله به دست پسرخاله‌اش
  • نعمتی: می توانیم شگفتی ساز باشیم/فقط به صعود فکر می کنیم
  • قلعه‌نوعی غافلگیر شد: مدافع مصدوم مصر در تمرین!
  • چین اولین هتل کاملاً رباتیک جهان را تا سال ۲۰۲۷ افتتاح می‌کند
  • تمدید اجباری قرارداد اجاره، حکم تخلیه صادر نمی شود
  • ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت
  • بازی ایران مصر باعث تعویق شروع به‌کار ادارات استان ها شد

علی لاریجانی:

رهبر انقلاب اجازه دادند ۱۶ درصد از سهم صندوق توسعه ملی به دولت داده شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از مقام معظم رهبری کسب اجازه کردند و رهبر انقلاب اجازه دادند به جای تخصیص ۳۶ درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد از آن به صندوق توسعه ملی تخصیص یافته و ۱۶ درصد در اختیار دولت قرار گیرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج، عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه شنبه ۲۶ آذر) و ارائه‌ گزارش وضعیت بودجه شرکت‌های دولتی در سال ۹۹ اظهار کرد: طبق قانون، دولت موظف شد در سال جاری ۱۲ درصد از سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت را در حسابی فریز کند و اگر قصد برداشت از آن را دارند با اجازه رهبری این اقدام صورت گیرد و بدهی دولت محسوب شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال آینده سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت به ۱۶ درصد افزایش می‌یابد، اما دولت به صورت درآمد خود به آن نگاه کرده و خود را مالک آن دانسته است که باید در این زمینه بازنگری شود.

علی لاریجانی در پاسخ به رئیس دیوان محاسبات گفت: دولت از مقام معظم رهبری کسب اجازه کردند و رهبر انقلاب اجازه دادند به جای تخصیص ۳۶ درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد از آن به صندوق توسعه ملی تخصیص یافته و ۱۶ درصد در اختیار دولت قرار گیرد و این ایراد وارد نیست.

لاریجانی همچنین افزود: درآمد حاصل از صادرات بنزین و فرآورده‌های نفتی باید در قالب درآمد عمومی کشور محسوب شود و نباید برای سازمان هدفمندسازی تخصیص یابد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه