English

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان:

فقر و مشکلات معیشتی در مناطق مرزی معضل امنیتی به همراه دارد

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: فقر و مشکلات معیشتی در مناطق مرزی مشکل امنیتی به همراه دارد.

فقر و مشکلات معیشتی در مناطق مرزی معضل امنیتی به همراه دارد

علی کرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تامین امنیت مثال زدنی در کشور است. به نحوی که در اکثر قریب به اتفاق کشورهای منطقه و کشورهای همسایه با مشکل و معضل نبود امنیت روبرو هستیم، اما دلاورمردان سپاه و ارتش و بسیج و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، با تلاشی جهادگونه، امنیت را در تمام کشور تامین کرده اند.

وی افزود: شاید نسل جوان و بسیاری از مردم ما از درک اهمیت و ضرورت امنیت غافل باشند و ندانند که در صورت حتی یک ثانیه نبود امنیت، چه مشکلاتی در کشور ایجاد می شود. با این وجود، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و انتظامی ما، لحظه ای در انجام وظیفه خود غافل نیستند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس تصریح کرد: بنابراین همه باید قدردان نعمت امنیت بوده و دستان نیروهایی که در این زمینه از جان و آسایش خود گذشته اند، را بوسید. به طور قطع مردم مرزنشین بیش از همه با تلاش های این عزیزان آشنا بوده و قدردان آنها هستند.

وی متذکر شد: اما نکته ای که باید برای مسوولان مورد توجه جدی قرار گیرد، این است که تامین امنیت مرزها، تنها از طریق نظامی و اطلاعاتی محقق نمی شود و باید مردم مشارکت جدی در تامین امنیت مرزها داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان افزود: برای مشارکت مردم در این حوزه، باید مسائل رفاهی و معیشتی مردم مرزنشین مورد توجه قرار گرفته و به صورتی برنامه ریزی و کار کنیم که جوانان ساکن این مناطق، از مشکلاتی چون بیکاری و فقر رنج نبرند.

کرد تاکید کرد: به طور قطع فقر و مشکلات معیشتی در مناطق مرزی، مشکل امنیتی به همراه دارد و مانع از تحقق اهداف نظام برای تامین امنیت مرزها به طور کامل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایرانی

    جناب آقای کرد فقر وتورم نه تنها روستاییان ومرز نشینان بلکه شهرنشینان را هم نابود وزمین گیر کرده.خدا گواه وشاهد است با حقوق بازنشستگی یک میلیون وچهار صد هزار تومان ویک دانشجوی دانشگاه آزاد عقده ای افسرده ونابود شده ام .آرزوی میوه ویک غذای آب گوشت سنتی دارم.واقعا شما که در مجلس هستید حقوق وزرا ورییس جمهور هم کم کنید.پذییراییهای هیعت دولت را کم کنید .کمی به فکر مردم ناتوان باشید.این قدر اجناس را.گران نکنید .دیگر خسته شدم از زندگی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه