English

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دفاع از نماینده سراوان؛

فیلم توهین نماینده سراوان تقطیع شده است/ جوسازی علیه نماینده سراوان از پیش طراحی شده بود

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه جوسازی علیه نماینده سراوان از پیش طراحی شده بود، گفت: این فیلم تقطیع شده است.

فیلم توهین نماینده سراوان تقطیع شده است/ جوسازی علیه نماینده سراوان از پیش طراحی شده بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، روز گذشته فیلمی در شبکه مجازی منتشر شد که نشان می داد محمد باسط درازهی نماینده سراوان در مجلس با کارمند یک اداره درگیری لفظی پیدا کرده و یکی از مراجعان نیز با این نماینده مجلس درگیری فیزیکی پیدا می کند.

در همین ارتباط صبح امروز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دستور داد که این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

از سوی دیگر دژپسند وزیر اقتصاد نیز به واسطه این اتفاق در جلسه غیر علنی مجلس از نمایندگان عذرخواهی کرده است.

در این رابطه علی کرد عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به طور قطع این جوسازی علیه آقای محمد باسط درازهی نماینده سراوان از پیش طراحی شده بود. چرا که وی یکی از نمایندگانی است که مشکلات گمرک را با جدیت و در استان مخالفینی در این ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: امروز به دروغ می گویند که رییس گمرک در محل حضور نداشته است. در حالی که مستندات داریم رییس گمرک در محل حضور داشته و جواب نماینده مجلس که پیگیر مشکلات مردم بوده، را نمی داده است.

نماینده خاش در مجلس افزود: به هر حال خواستار پیگیری دقیق موضوع هستیم. از وزیر اقتصاد هم سوال کردیم که چرا باید اتفاقات درون یک سازمان، پیش از آنکه در مراجع رسمی بررسی شود، فیلم آن در شبکه مجازی و رسانه های ضد انقلاب منتشر شده و به طور قطع باید با حراست گمرک در این ارتباط برخورد شود.

کرد گفت: رییس مجلس آقای پزشکیان نایب رییس مجلس را پیگیر موضوع کرده است. اگر مشخص شود که این کار برنامه ریزی شده بوده، به طور قطع خواستار عزل رییس گمرک و رییس حراست گمرک خواهیم شد. 

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه بر فرض اقدامی از پیش طراحی شده برای تخریب یک نماینده صورت گرفته، آیا باید نماینده مجلس توهین رکیک کند؟ گفت: این اقدام نیز مورد تایید ما نیست. اما معتقدیم باید همه جوانب ماجرا بررسی شده و تنها به فیلم تقطیع شده اکتفا نکرد. گفته می شود که از ابتدای ورود نماینده سراوان به محل به وی توهین های رکیک شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    کاملا مشخصه از پیش طراحی نشده بوده ببین چجوری طرفداری اینجور آدما رو میکنن

  • رضا

    واقعا واسه این نوع مقاله ظالمانه نوشتن چقدر پول میگیرید که حاضرید شمشیر ظلم بشین؟
    الحق که امام حسین به حق گفت نان حرام گوشهاو چشم ها را به روی حق می‌بندد

  • ناشناس

    چجوری از پیش طراحی شده بود مگر اطلاع داشتند که ایشان به کارمند گمرک قراره بگه .... میخوری یا توهینهای دیگه اصل این ماجرا را خود نماینده شروع کرد این ادعا از پیش طراحی شده واقعا مضحکه بسه دیگه یک جا شهامت داشته باشید بگید اشتباه کردیم کارتون شده اشتباهات را به این اون ربط دادن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه