English

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زیر آبی آذر دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دیدار با خانواده شهید جعفر زیرآبی آذر، از مادر این شهید بزرگوار عیادت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زیر آبی آذر دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دیدار با خانواده شهید جعفر زیرآبی آذر، از مادر این شهید بزرگوار عیادت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام و المسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، در دیدار با خانواده سرباز شهید جعفر زیر آبی آذر ضمن تقدیر از ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا، گفت: اقتدار، صلابت و امنیت امروز ایران اسلامی، اگرچه مرهون جانفشانی‌های شهدای گرانقدر است، اما در این بین نباید از نقش خانواده‌های این عزیزان نیز غافل شد چراکه اگر صبر ایوب‌وار مادران و همسران در فراق فرزندان و شوهران‌شان نبود، هرگز آن حماسه‌آفرینی‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی رقم نمی‌خورد.

امیر نصیرزاده، با اشاره به نقش انکارناپذیر نیروی هوایی در عملیات مرصاد و نابودی منافقین کوردل، خاطر نشان کرد: شهادت شهید زیرآبی در جریان عملیات مرصاد، خود سندی دیگر بر مشارکت همه‌جانبه نیروی هوایی و پیشگامی در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

شهید جعفر زیرآبی از سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که بطور داوطلبانه در عملیات مرصاد حضور یافت و نهایتاً بدست منافقین کوردل، به فیض شهادت نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه