English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

باید اهداف شهدا و پیام آن‌ها را نصب العین خود قرار دهیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما باید اهداف شهدا و پیام آن‌ها را نصب العین خود قرار دهیم و با ادامه دادن راه شهیدان والا مقام، اجازه ندهیم خونشان پایمال شود.

باید اهداف شهدا و پیام آن‌ها را نصب العین خود قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی‌های شهدا و به‌ ویژه شهدای گمنام اظهار داشت: پیام روشن شهدا برای ما این است که هر کس در مسیر مجاهدت برای آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) پای نهاد، استکبارستیز، دشمن ستیز بوده و هیچ گاه زیربار ظلم نخواهد رفت.

وی افزود: این شهدای گرانقدر تاب و تحمل ورود دشمن به خاک وطن را نداشتند و عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان را نیز در این راه فدا کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به مراسم اخیر وداع با شهدا در دانشگاه هوایی شهید ستاری تصریح کرد: حضور پیکرهای مطهر این شهدا در بین افسران و دانشجویان این دانشگاه که بنیان‌های اصلی نیروهای مسلح هستند، پیام روشن و واضحی به این دانشجویان انتقال داد و آن این است؛ راهی که در آن پای گذاشته اند را درک کنند و نحوه برخورد با دشمن را به خوبی متوجه شوند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در پایان خاطر نشان کرد: ما باید اهداف شهدا و پیام آن‌ها را نصب العین خود قرار دهیم و با ادامه دادن راه شهیدان والا مقام، اجازه ندهیم خونشان پایمال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه