English

سرلشکر موسوی:

شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است و با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح هیچ دشمنی جرأت دست اندازی به آب و خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت.

شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سردار «مهدی معصوم‌‌بیگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی نعمتی بزرگ برای امنیت کشور است و همه ما به وجود این نیرو افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان هستیم؛ چرا که با تلاش و زحمات آن‌ها و دیگر نیرو‌های مسلح امروز کشور ما از هر زمانی در شرایط امنیتی بالایی قرار دارد.

وی در خصوص تعامل ارتش و ناجا نیز اظهار داشت: ارتش و نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها به خصوص در مناطقی که با هم ماموریت مشترک دارند، دارای هم‌افزایی، همدلی و تعامل بسیار بالایی هستند.

فرمانده کل ارتش، سردار اشتری را فرمانده‌ای مخلص، ولایی، هوشمند، مدیر و مدبر دانست و گفت: ارتباط ما با فرمانده ناجا یک ارتباط برادرانه و صمیمی است و خداوند را هم شاکریم که چنین شخص لایقی فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده دارد.

وی در ادامه به همکاری‌های مشترک نیروی انتظامی و ارتش برای حفاظت و حراست از مرز‌های کشور اشاره کرد و گفت: امروز بیشتر مرز‌های شرقی و غربی کشور ما در دست مرزبانی ناجا قرار دارد و این عزیزان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های خود از مرز‌ها مراقبت می‌کنند که جا دارد از زحمات آنان هم تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و بر روان پاک شهدای مرزبان ناجا نیز درود می‌فرستم.

هیچ خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند

سرلشکر موسوی با بیان اینکه هر جا که نیاز باشد، آماده همکاری با مرزبانان نیروی انتظامی و کمک به آن‌ها هستیم، تصریح کرد: با هوشیاری تمامی نیرو‌های مسلح از سپاه و ارتش گرفته تا نیروی انتظامی هیچ خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است و با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح هیچ دشمنی جرأت دست اندازی به آب و خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی در خصوص اقدامات و برنامه‌های مشترک با نیروی انتظامی برای مقابله و جلوگیری از تحرکات اشرار و گروه‌های تروریستی در مرز‌ها افزود: در همین زمینه هم برادران ما در سپاه و ارتش و هم نیروی انتظامی توانسته‌اند به خوبی و در سریع‌ترین زمان اقدامات خرابکارانه در مرز‌ها را شناسایی و خنثی کنند که این نشان‌دهنده قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرلشکر موسوی در پایان با گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: راه این شهدا ادامه دارد. ما تا آخرین نفس از مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت کشور ما را به هم بریزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه