English

امیر نصیرزاده تاکید کرد؛

ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس

فرمانده نیروی هوایی ارتش بر ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس تاکید کرد.

ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس

به گزارش خبرگزاری موج، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در اولین نشست هم‌ اندیشی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، مربیان پرورشی و مدیران مهدکودک های کوی‌های سازمانی این نیرو در تهران با اشاره به ضرورت توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی و تقویت قوام خانواده، از تشکیل کمیته مشترکی برای تنظیم و تدوین نظام ارزشیابی فرهنگی و مکتبی مدارس منازل سازمانی خبر داد.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم کنونی، حجاب و عفاف، شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی و بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته است و از همه ابزارها اعم از فضای مجازی و اسناد بین المللی استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان کارکنان نیروی هوایی به اندازه پرواز جنگنده‌ها در راستای امنیت کشور اهمیت دارد، گفت: نحوه تربیت فرزندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که آنان آینده یک کشور را رقم خواهند زد. اگر به دنبال دستیابی به قله‌های رفیع هستیم، باید فرزندان خودمان را مطابق با شرع و آیین دین مبین اسلام و معیارهای نظام جمهوری اسلامی پرورش دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس، از آمادگی نیرویی هوایی ارتش برای در اختیار گذاشتن امکانات خود به منظور ارتقای سطح آموزش دینی، مکتبی و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در طول سال خبر داد و با اشاره به دلاورمردی‌های اسطوره‌های سال‌های دفاع مقدس، گفت: ضروری است، جلساتی با حضور قهرمانان جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای آشنایی دانش آموزان با تاریخ غرورآمیز دفاع مقدس در مدارس برگزار شود.

در این مراسم که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به سبک زندگی اسلامی برگزار شد، سرهنگ دکتر محجوب، عضو هیات علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی علمی سند ۲۰۳۰ و اسناد مرتبط با آن از جمله پیوست‌های آموزشی و تهدیدات و تعارض‌های آن با شرع مقدس اسلام و اسناد بالا دستی از جمله قانون اساسی پرداخت.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از مدیران مدارس و مهدکودک‌ها با اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه که برای اولین بار در این سطح برگزار شد، از حساسیت موجود در زمینه تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان تقدیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه