English

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران به مناسبت سالروز تاسیسش

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این نهاد بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران به مناسبت سالروز تاسیسش

به گزارش خبرگزاری موج، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این نهاد صادر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های ارزشمند و گرانبهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که به امر تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ تشکیل شد.

فرمایش تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) درباره این نهاد مقدس که فرمودند (شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال‌ها همچنان در خط درست و در صراط مستقیمی حرکت کرده، لحظه‌ها را شناخته و کار مناسبِ آن لحظه را انجام داده است) سند افتخار و سربلندی این شورا محسوب می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عملکرد ۳۹ ساله خود، افتخار دارد که به دور از گروه بندی های سیاسی و با تکیه بر منویات ولی فقیه زمان، توانسته در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم های کم نظیری را بردارد که این موضوع، عصبانیت و ناراحتی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را به همراه داشته است.

مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هدایت‌های عمار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله جنتی (دام توفیقه)، بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را مبنای فعالیت و برنامه های خود قرار داده و از هیچ کوشش و تلاشی برای گسترش و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی فروگذار نخواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از مردم و برای مردم است و هیچگاه خود را از مردم جدا نکرده و موفقیت های خود را همواره مرهون حضور دشمن‌شکن و بصیرت آفرین مردم در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی می‌داند.

امیدواریم در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است و بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ هدایت و راهنمایی ما خواهد بود، بتوانیم خادمان خوبی برای ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی باشیم.

در پایان، دوازدهم مرداد ماه را به همراهان مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک عرض کرده و امیدواریم سایه توجهات و عنایات حضرت ولیعصر(عج) در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مستدام باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران/مرداد ماه ۱۳۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه