English

نصرت‌ الله لطفی؛

حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف موجب تداوم انقلاب است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز مراسم‌هایی که با حضور آحاد مردم برپا می‌ شود موجب تداوم این انقلاب است.

حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف موجب تداوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در آیین تکریم و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: همه می‌دانیم در نظام دو قطبی آن روزگار، انقلاب با تکیه بر دین، مردمی بودن و استکبارستیزی به بار نشست و امروز مراسم‌هایی که با حضور آحاد مردم برپا می‌ شود موجب تداوم این انقلاب است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی است که در غربت کار می‌کند، تازه در چند سال اخیر و با استفاده از ظرفیت شورای نگهبان توانستیم بودجه‌ای برای این شورا مقرر کنیم.

لطفی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، حضور ۱۰۰۰نفر هم در صحنه نیاز به مدیریت دارد و واقعاً چه فشارها و استرس‌هایی وارد می‌شود تا یک راهپیمایی شکل بگیرد، مسلماً یک راهپیمایی با پخش یک بیانیه شکل نمی‌گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: یکی از اتفاقات نیازمندِ هماهنگی، راهپیمایی حمایت از تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی بود. خیلی از سازمان‌ها تماس گرفتند تا این راهپیمایی منحل شود، اما منحل نشد و برگزاری آن اثرات بسیار مفیدی داشت.

در این مراسم، محمدعلی احمدی به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان معرفی و از خدمات 15 ساله جعفر عسگری در این سمت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه