English

نصرت‌ الله لطفی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا غیردولتی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا غیردولتی است و بنا به فرموده امام خمینی(ره) وظیفه اصلی این شورا سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا غیردولتی است

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های امام خمینی گفت: عملکرد این شورا در پایان دادن به اغتشاشات سال ٧٨، فتنه ٨٨ و شورش ٩٦ کاملا مثبت و تاثیرگذار بود؛ ورود به‌موقع مردم در این صحنه ها دستاورد بزرگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: وقایع سال ٩٦ طی سه روز در ٩٢ شهر کشور توسط دشمنان گسترده شد. راهنمایی و هدایت درست مردم که باعث حضور آنان در روز9 دی شد، کار بزرگی بود که این شورا به موقع انجام داد.

لطفی گفت:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یاور نظام اسلامی به دنبال بصریت افزایی، ایجاد همدلی و وحدت در میان اقشار مختلف انقلاب است.

وی با بیان اینکه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا غیردولتی است، عنوان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) وظیفه اصلی این شورا سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم است.

لطفی ادامه داد: نهاد هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهل سال گذشته در هر زمان که نظام اسلامی نیازمند حضور مردم در صحنه بوده است به‌خوبی وارد عمل و موجب خروش مردم در صحنه شد.

وی گفت: این نهاد انقلابی با هم افزایی بین دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی افتخار دارد بستر و زمینه حضور مردم را در مناسبت های مختلف از جمله ٢٢ بهمن، ١٣ آبان، ١٥ خرداد و سایر رویدادها داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این برنامه ها  شناسایی هر چه بهتر وظایف و اهداف این نهاد انقلابی به مردم و به ویژه جوانان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه