English

سلیمی:

رتبه بندی معلمان قانونی است که تاکنون اجرایی نشده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان قانونی است که علی رغم قول های داده شده تاکنون اجرایی نشده است.

رتبه بندی معلمان قانونی است که تاکنون اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: پیشنهاد می کنم یک ماه به افرادی که پاداش و حقوق دیگران را پرداخت نمی کنند، حقوق داده نشود و حساب های آنان را ببندند تا نداری را تجربه کنند.

*در پرداخت خسارات سیل سلیقه ای عمل می کنند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت دلار کاهش داشته است، اما قیمت اجناس ثابت مانده است، ادامه داد: در پرداخت خسارات سیل سلیقه ای عمل می کنند ، به برخی شهرستان ها خسارت پرداخت شده اما به خسارت دیدگان محلات و دلیجان خسارتی پرداخت نکرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: رتبه بندی معلمان قانونی است که علی رغم قول های داده شده تاکنون اجرایی نشده است.

*اینستکس نیاز به مصوبه مجلس دارد

سلیمی با تاکید بر اینکه اینستکس نیاز به مصوبه مجلس دارد، خاطرنشان کرد: 14 میلیارد دلاری که مجلس به منظور تامین کالاهای اساسی تصویب کرد، سرنوشت مشخصی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    کاش میشد اینکار را که فرمودید انجام دهند کاش میدانستید که هستند دیگر کارمندانی که دائم به مسافرت میروند؛ هتل دارند، زائرسرا دارند، حرم سرا دارند، ولیکن یک معلم با 26 سال سابقه رسمی منتظر حق تدریسش است بیش از هشت ماه و نمیتواند به فرزند دخترش که بیماری لاعلاج خونی هم دارد قول تهییه دارویش را بدهد نمیتواند از پس مخارج این زندگی برآید بیش از ده سال است که نتوانسته است دختربیمارلاعلاجش را به پابوس علی بن موسی الرضا ببرد حقیقتا امثال حقیر که سه فرزند دارم و زنم هم خانه دار است چگونه توقع دارید با این همه مشکلات تدریس درستی داشته باشد؟ چگونه میتوانم یک طراحی آموزشی مناسب داشته باشم؟ چرا همین چندغازحق تدریسمان را به موقع پرداخت نمیکنید؟ چرا چرا چرا ؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه