English

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در واکنش به برخی اظهارات درباره کاهش قیمت ها؛

مثل اینکه برخی از مسوولان در ایران زندگی نمی کنند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در واکنش به برخی اظهارات درباره کاهش تورم و گرانی ها از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی گفت: مثل اینکه برخی از مسوولان در ایران زندگی نمی کنند.

مثل اینکه برخی از مسوولان در ایران زندگی نمی کنند

علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور فشار بسیاری به مردم و به ویژه خانواده های کم درآمد و کارگران و کارمندان و حقوق بگیران وارد کرده است.

وی افزود: زمانی که قیمت دلار و سکه یک شبه گران شد، در کسری از ثانیه قیمت تمام اجناس دو برابر گردید. اما حالا که نرخ دلار نزولی شده و هر روز شاهد کاهش نرخ دلار و افت قیمت طلا هستیم، همچنان قیمت دیگر کالاها بالا بوده و پایین نمی آید.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی از مسوولان می پرسیم که چرا قیمت ها کاهش نمی آید، می گویند اثرگذاری دلار در قیمت دیگر کالاها و خدمات چند ماه طول می کشد! متاسفانه هیچ کسی هم نیست که پاسخ دهد چرا وقتی قیمت دلار بالا رفت، همان لحظه قیمت کالاها از ماست و گوشت گرفته تا خودرو افزایش یافت، اما حالا باید مردم چند ماه صبر کنند؟

سلیمی گفت: متاسفانه وقتی مسوولان سخنرانی می کنند، می گویند وضعیت خوب است و قیمت ها کاهش یافته و افزایش قیمتی نداریم. مثل اینکه این افراد در ایران زندگی نمی کنند و اطلاعی از وضع مردم ندارند.

وی تاکید کرد: ارائه آمارهای غیر واقعی و نادیده گرفتن مشکلات کشور و مردم، نه تنها دردی از جامعه دوا نمی کند، بلکه مردم را بیش از گذشته نسبت به مسوولان بی اعتماد می کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: به طور قطع، آسیب بی اعتمادی مردم به مسوولان بیش از آسیب گرانی ها و تورم است و امیدوارم مسوولان اجازه ندهند که اعتماد مردم خدشه دار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • لاری

    واقعا مسعولان درک درستی از بازار و وضعیت معیشت مردم ندارن.فکر می کنم.تو فضا سیر می کنن.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه