English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه؛

حمایت از وزیر نفت در مجلس سوال برانگیز است/ شاید برخی نمایندگان نمی دانند چه بلایی سر اقتصاد کشور آمده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه حمایت از وزیر نفت در مجلس سوال برانگیز است، گفت: شاید برخی نمایندگان نمی دانند چه بلایی سر اقتصاد کشور آمده است.

حمایت از وزیر نفت در مجلس سوال برانگیز است/ شاید برخی نمایندگان نمی دانند چه بلایی سر اقتصاد کشور آمده است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: 72 نماینده مجلس طی نامه ای به سران قوا، انتقادهایی را با استناد به مدارک و مستندات کافی از عملکرد زنگنه در وزارت نفت مطرح کردند.

وی افزود: همان زمان هیاهوی بسیاری مطرح شد و حتی وزیر نفت اعلام کرد که به این نامه پاسخ می دهد. ما هم اگر چه می دانستیم پاسخی در کار نیست و این مسائل را تنها برای انحراف افکار عمومی مطرح می کنند، اعلام کردیم که حاضر به مناظره با وزیر نفت هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: پس از آن فشارهایی به نمایندگان امضا کننده این نامه وارد شد و متاسفانه شاهد رفتارهایی بودیم که در شان مجلس نبود. از جمله اینکه بلافاصله عده ای به دنبال جمع آوری امضا در حمایت از وزیر نفت افتادند.

حاجی دلیگانی گفت: حمایت از وزیر نفت در این شرایط اقتصادی و شرایطی که ما نتوانستیم اقدامات لازم برای دور زدن تحریم ها را انجام داده و میزان فروش نفت کاهش یافته و هزاران مشکل دیگر در صنعت نفت، سوال برانگیز است. شاید برخی از نمایندگان هنوز نمی دانند چه بلایی سر اقتصاد کشور آمده که اینگونه دفاع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان منتقد عملکرد وزیر نفت حساسیت شرایط کشور را درک می کنند، گفت: انتظار داشتیم به جای موضع گیری در برابر نمایندگان، اشکالات برطرف می شد، اما متاسفانه برخی مسوولیت اصلی خود را فراموش کرده و دنبال حاشیه ها هستند.

حاجی دلیگانی گفت: انتظار داریم که رییس جمهور هر چه سریع تر تغییرات مدیریتی لازم را در وزارت نفت اعمال کند و اجازه ندهد اقتصاد کشور بیش از این متضرر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه