English

تلاش عوامل وزارت نفت برای خنثی سازی انتقادهای نمایندگان/ حامیان زنگنه در مجلس به راه افتادند

تعدادی از عوامل وزارت نفت، در تلاش هستند تا انتقادهای نمایندگان به عملکرد وزارت نفت را خنثی کرده و از زنگنه حمایت کنند!

تلاش عوامل وزارت نفت برای خنثی سازی انتقادهای نمایندگان/ حامیان زنگنه در مجلس به راه افتادند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، تعدادی از عوامل وزارت نفت در حال لابی با نمایندگان هستند تا آنها را از ادامه انتقاد به عملکرد بیژن زنگنه وزیر نفت منصرف کنند.

در همین رابطه شنیده های خبرنگار پارلمانی موج حاکی از آن است که دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون انرژی نامه ای را در حمایت از بیژن زنگنه تدوین کرده و در حال تلاش برای جمع آوری امضا از نمایندگان هستند.

این در حالی است که هفته گذشته 72 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای که خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کردند که بیژن زنگنه  وزیر نفت تلاش برای مقابله با تحریم ها نمی کند.

در خصوص تلاش تعدادی از عوامل وزارت نفت برای خنثی سازی انتقادها به عملکرد وزارت نفت، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به خبرنگار موج گفت: اینگونه مسائل در گذشته نیز سابقه داشته و موضوع جدیدی نیست.

وی تصریح کرد: نمایندگان حق اظهار نظر دارند و می توانند با عملکرد وزارتخانه ای موافق و یا مخالف باشند، اما حمایت ها و انتقادها باید از مسیرهای معقول و منطقی باشد.

حاجی دلیگانی گفت: ما معتقدیم که عملکرد وزارت نفت به ویژه در دوره تحریم ها به هیچ عنوان مناسب نبوده و اشکال اصلی متوجه شخص وزیر نفت است و به همین دلیل از رییس جمهور خواسته ایم تا کلید اقتصاد کشور را در این شرایط حساس از وزیر نفت بگیرد.

بیشتر بخوانیم:

نامه 72 نماینده مجلس برای برخورد با زنگنه/ زنگنه تلاش برای مقابله با تحریم ها نمی کند! + اسامی امضاکنندگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه