English

عضو فراکسیون ولایی مجلس؛

برخی مدیران می خواهند نظام را وادار به تسلیم در برابر آمریکا کنند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: متاسفانه برخی از مدیران می خواهند با افزایش فشارهای اقتصادی به مردم، نظام را وادار به تسلیم در برابر آمریکا کنند.

برخی مدیران می خواهند نظام را وادار به تسلیم در برابر آمریکا کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، در پاسخ به این پرسش که آیا این اتهام که برخی مدیران کشور اقداماتی انجام می دهند که موجب افزایش نارضایتی مردم می شود، صحت دارد؟ گفت: به طور قطع این امر صحت دارد. متاسفانه برخی از مسوولان، دنبال این هستند که فشارهای اقتصادی افزایش یابد تا از این طریق نظام را وادار به تسلیم در برابر آمریکا کنند.

وی افزود: بنابراین اینکه عده ای از مدیران تلاش می کنند تا مردم ناراضی شوند، یک واقعیت است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: با بررسی عملکرد برخی از مدیران به این نتیجه می رسیم که برخی نمی خواهند کار کنند. این در حالی است که اگر روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند، می توانند مشکلات حوزه مدیریتی خود را برطرف سازند.

حاجی دلیگانی گفت: به عنوان نمونه وقتی آقای همتی به بانک مرکزی رفت، تصمیم گرفت که شرایط بازار سکه و ارز را ساماندهی کند و پس از مدت کوتاهی شاهد بودیم که بازار سکه و ارز در این شرایط اقتصادی، به تعادل رسید.

وی ادامه داد: در بحث تحریم ها همواره تاکید می شود که محوری ترین موضوع مربوط به ارز است. حال این پرسش مطرح می شود که چگونه ما در این شرایط می توانیم قیمت ارز و به ویژه دلار را کاهش دهیم، اما نمی توانیم قیمت دیگر اجناس به ویژه کالاهای تولید داخل را کنترل کنیم؟ به طور قطع عده ای نمی خواهند این اتفاق بیافتد و تلاش دارند تا فشار اقتصادی به مردم افزایش یابد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: مردم انتظار دارند که تیم اقتصادی دولت در این شرایط حساس وارد میدان شده و به صورت انقلابی و جهادی کار کند. اما متاسفانه برخی به جای واژه "ما می توانیم"، از واژه "نمی خواهیم" استفاده می کنند. البته این افراد علیرغم اینکه می گویند "نمی خواهیم" همچنان کرسی های مدیریتی را اشغال کرده و از کار کنار هم نمی روند.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: در جلسات از آقای حسن روحانی خواهش کردیم، همانطور که کلید فعالیت های اقتصادی دولت را چند سال قبل به آقای زنگنه وزیر نفت داده است، امروز این کلید را از او پس بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه