English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به موج خبر داد؛

برگزاری جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با موضوع سوال از رییس جمهور و استیضاح وزرای اقتصادی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از برگزاری جلسه فوری این فراکسیون با موضوع بررسی سوال از رییس جمهوری و استیضاح وزرای اقتصادی خبر داد.

برگزاری جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با موضوع سوال از رییس جمهور و استیضاح وزرای اقتصادی

سیدمحمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: به دنبال افزایش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و افزایش نارضایتی افکار عمومی جامعه، نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف در جهت رفع این مشکلات گام بردارند.

وی افزود: در ابتدا نامه ای خطاب به رییس جمهوری از سوی برخی نمایندگان که تعدادی از اعضای فراکسیون ولایی مجلس نیز آن را امضا کردند، تهیه و ارسال گردید و طی آن با ذکر دقیق شرایط اقتصادی کشور و مشکلات موجود از رییس هیات دولت خواسته شد تا در جهت ترمیم تیم اقتصادی اقدام کند.

نمایندگان ولایی و استیضاح وزرای اقتصادی

نماینده مردم خمینی شهر در خانه ملت تصریح کرد: همچنین هم اکنون طرح سوال از رییس جمهوری و طرح استیضاح برخی از وزرای اقتصادی دولت در دستور کار قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد تا یک جلسه فوق العاده و فوری در فراکیسیون نمایندگان ولایی مجلس برگزار شود.

ابطحی گفت: این جلسه صبح فردا برگزار می شود تا اعضای فراکسیون پس از شور و مشورت و رسیدن به جمع بندی کلی، به صورت مشترک و با اتحاد نظر مناسب در خصوص مسائل حساسی چون طرح سوال از رییس جمهوری و طرح استیضاح وزرای اقتصادی عمل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه