English

سردار جلالی در پیامی به مناسب گرامی داشت حماسه ۹ دی:

یوم الله ۹ دی روز پیوند عاشورایی مردم و رهبری در خلق حماسه عظیم تاریخی است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در سالگرد حماسه نهم دی ماه گفت: یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.

یوم الله 9 دی روز پیوند عاشورایی مردم و رهبری در خلق حماسه عظیم تاریخی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در سالگرد حماسه نهم دی با صدور پیامی این روز را گرامی داشت، متن پیام بدین شرح است:

در گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی حضور مردمی و عظمت روح الهی نهفته درآن چنان ژرف بوده است که نه تنها تبدیل به حماسه ای ماندگارگردیده است بلکه همچون نسیمی روح بخش، برای بعضی همراهان این قافله بزرگ که احیانا گرد و غبار غفلت و فراموشی آنان را از اهداف اولیه و اصلی انقلاب دور کرده است.

نه دی یکی از صحنه هایست که ایرانی دین‌خواه به صحنه آمد تا از مکتب حسین علیه السلام به عنوان نشانی ماندگار از رسول اعظم صلی الله علیه و آله که فرمود: «حسین منی و أنا من حسین» جانانه دفاع کند و حسینی بودن خود را باردیگر به تمام جناح ها و حرکت های سیاسی عرضه نماید تا فراجناحی بودن ارزش های اسلامی و مردم عدالتخواه و دین مدار ایران اسلامی آشکار گردد.

یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند. این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد تا نمایش پایبندی و پایداری ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت پذیری را بدشمنان نشان داده  وبا تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و نه بزرگ آنان به جبهه دشمن را به اثبات رساند. 

اینجانب روز پیوند عاشورایی مردم و رهبری و روز بصیرت و حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران در خلق این حماسه عظیم تاریخی را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مدظله‌العالی) موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه