English

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله حائری الگوی شایسته درس ایمان، اخلاق و فداکاری برای جوانان انقلابی به ویژه دانشجویان بودند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله حائری از چهره های شاخص روحانیت مبارز بودند که در دوران اختناق ستم شاهی در برابر انواع شدائد و سختی ها از جمله زندان و تبعید استقامت و پایداری نمودند، جوانان انقلابی به ویژه دانشجویان از آن الگوی شایسته درس ایمان، اخلاق و فداکاری می آموختند.

آیت الله حائری الگوی شایسته درس ایمان، اخلاق و فداکاری برای جوانان انقلابی به ویژه دانشجویان بودند

تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت مجاهد نستوه و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، متن پیام آیت الله سید علی اصغر دستغیب به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد نستوه حضرت آیت الله آقای حاج  شیخ محی الدین حائری شیرازی (ره) موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

معظمٌ لَه از چهره های شاخص روحانیت مبارز بودند که در دوران اختناق ستم شاهی در برابر انواع شدائد و سختی ها از جمله زندان و تبعید استقامت و پایداری نمودند، جوانان انقلابی به ویژه دانشجویان از آن الگوی شایسته درس ایمان، اخلاق و فداکاری می آموختند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبول مسئولیت های حساس و خطیر از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز، خدمات ارزشمندی ارائه نمودند و پیوسته بر اصل اصیل ولایت فقیه و تبعیت و اطاعت از امام خمینی(قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید داشتند.

اکنون پس از گذراندن عمری پربرکت در مسیر تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) به ملکوت اعلی در جوار رحمت و رضوان الهی پیوسته اند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به عموم بازماندگان بیت شریف آن فقید سعید به ویژه آقازادگان مکرّم ایشان از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با خاندان عصمت طهارت(ع)  را برای آن عالم وارسته مسئلت می نمایم.

سید علی اصغر دستغیب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه