English

برگزاری جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری

هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.

برگزاری جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری موج، هیات‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیات‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: این جلسه فوق‌العاده فردا (چهارشنبه) با حضور رئیس و دیگر اعضای هیات‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار و درباره چگونگی تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز تصمیم‌گیری خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی گفت: قرار است در این جلسه اعضای هیات‌ رئیسه خبرگان طرح‌های خود را برای چگونگی تشکیل و فعالیت‌های هیات‌های اندیشه‌ورز ارائه کنند تا مورد بحث و بررسی قرار گرفته شود؛ ان شاءالله تصمیم نهایی را سخنگوی هیات‌رئیسه که بنده هستم به اطلاع مردم و رسانه‌ها خواهم رساند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر اعضای خبرگران رهبری، تاکید فرموده بودند: مجلس خبرگان باید با تشکیل یک هیات اندیشه‌ورز، میزان پیشرفت‌ها یا پسرفت‌ها را در مسیر حرکت به سمت اهداف انقلاب، ارزیابی، و بر اساس آن از دستگاه‌های مسوول مطالبه کند. «پالایش کشور و فرهنگ آن از آمیختگی با فرهنگ منحط غرب»، «اقتدار اقتصادی و قدرت خرید مردم»، «عدالت، مبارزه با فقر، تقسیم صحیح ثروت»، «حراست از روحیه‌ی انقلابی» و «تدین مردم» از نمونه‌هایی است که مجلس خبرگان وظیفه‌ی مطالبه‌گری آن را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه