English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

آب در آسیاب دشمن ریختن خیانت به نظام است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حماسه هشتم دی ندای حق طلبی مردم رشت و نشان دهنده عشق و علاقه آنان به ولایت فقیه بود.

آب در آسیاب دشمن ریختن خیانت به نظام است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی با گرامیداشت حماسه هشتم دی مردم رشت در دفاع از انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در هشتم دی ماه مردم شریف رشت به صورت خودجوش در میدان شهدای ذهاب تجمع کرده و با سر دادن شعار، تنفر و انزجار خود را نسبت به افراد هتاک به اسلام و انقلاب و ولایت نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ اهداف شومی در سر می پروراندند بیان کرد: مردم خداجوی رشت در هشتم دی ماه جلوتر از شهرهای دیگر کشور به ندای حق طلبی رهبر انقلاب لبیک گفته و حماسه بزرگی را خلق کردند.

علوی با اذعان به اینکه مردم رشت در تمامی ادوار در دفاع از ارزشها، اسلام و انقلاب پیشگام بودند گفت: شهید سرافراز میرزا کوچک جنگلی نمونه این ادعاست و پس از آن در دوران انقلاب نیز مردم رشت با تقدیم شهدای گرانقدری از جمله شهید قلی پور و.... طلایه دار حمایت از اسلام و انقلاب بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خروش مردم رشت نشان دهنده هوشیاری مردم این دیار بود گفت: این حرکت سرآغاز حماسه نهم دی در سراسر کشور گردید.

علوی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد آسیب رساندن به کشور می باشند و با دسیسه های خود قصد تفرقه افکنی در بین ملت و مسئولین را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: پایبندی به ارزشها نباید در حد حرف زدن باشد و این مهم باید در تمامی امور و تحرکات در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه سخنان پوچ و واهی موجب تقویت توطئه های دشمنان می شود تصریح کرد: اینگونه اظهارات آب درآسیاب دشمن ریختن وخیانت به نظام است.

علوی به نقش رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان درسال ۸۸ اشاره کرده و گفت: رهبریهای داهیانه امام خامنه ای موجب بیداری ملت و خنثی شدن توطئه های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بر لزوم حفظ وحدت در ایران اسلامی تاکید و بیان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در تلاشند تا به هر طریق ممکن با ایجاد تفرقه و نزاع داخلی وحدت ملت ایران را از بین برده و به افکار پلید و شوم خود دست یابند و از این جهت وظیفه همه ما دوری جستن از اندیشه های باطل و پیروی مطلق از ولایت فقیه به منظور حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی