English

در دیدار رئیس شورای اسلامی با روسای ادوار گذشته شورای شهر رشت بیان شد

استفاده از تجربیات روسای گذشته شورا به منظور رفع مشکلات رشت

در دیدار رئیس شورای اسلامی رشت با روسای ادوار گذشته شورای شهر به لزوم استفاده از تجربیات و طرح های روسای شورای گذشته تاکید شد.

استفاده از تجربیات روسای گذشته شورا به منظور رفع مشکلات رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی افزود: در ابتدای فعالیت شورای پنجم رشت و با اعتماد همکاران شورایی مسئولیت این کار به بنده سپرده شد و شهرداری رشت امروز در برهه حساسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از منتخبین شورای شهر بسیار است تصریح کرد: مردم انتظارات فراوان و بحقی از اعضای شورا دارند و حتی این انتظارات را از نمایندگان مجلس ندارند و این مهم مسئولیت ما را صد چندان می کند.

علوی با اشاره به تشکیل مجمع نخبگان بیان کرد: موضوع تشکیل مجمع نخبگان اخیرا مطرح شده و در آن از حضور اعضای ادوار گذشته شورای رشت نیز به منظور رفع مشکلات شهر بهره مند خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شور و مشورت لازمه گرفتن تصمیمات اصولی و اساسی است، گفت: بنده احساس می کنم به منظور رفع دغدغه های فعلی و رساندن رشت به جایگاه واقعی اش نیاز به مشورت بیشتری داشته و تمایل دارم این مشورت را از افرادی که در گذشته در همین جایگاه قرار داشته اند کسب نمایم.

علوی با قدردانی از زحمات مسیب کاظمی دبیر شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: وی در تمامی ادوار شورای رشت حضور داشته و مسئولیت برنامه ریزی جهت برگزاری این دیدار را به وی سپردم.

وی بیان کرد: ارتباط موثر شورا با بزرگانی که قبلا در این حوزه مشغول به خدمت بودند و حالا نیز قدرت تاثیرگذاری بر امور را دارند بسیار ارزشمند می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تجدید خاطره و تقدیر از خدمات روسای پیشین شورای اسلامی شهر رشت را از دیگر اهداف برگزاری این دیدار دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه