English

نماینده فلسطین در نشست کمیته فلسطین:

مسجدالاقصی تبدیل به مکان عبادت کافران صهیونیست شده است

نماینده فلسطین با اشاره به حصارکشی های اطراف مسجدالاقصی گفت: این مسجد تبدیل به مکانی برای عبادت کافران صهیونیستی شده است.

مسجدالاقصی تبدیل به مکان عبادت کافران صهیونیست شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سعاده السید رضوان الاخرس در نشست کمیته فلسطین، اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی گفت:یکسری مسولیت هایی بر عهده ما است. قدس شهر خداست انتخاب بشر نیست. قدس نقطه رسیدن به آسمان و معراج است. 

من چهار روز است قدس را ترک کرده ام، برادران گرامی از مسجدالاقصی چیزی باقی نمانده، تونل هایی را در مسجد الاقصی ایجاد کرده و حصار بسته اند. 

وی افزود: مسجد الاقصی تبدیل به مکانی برای عبادت کافران صهیونیست شده است. آنها انواع نمازها را انجام می دهند ازدواج یهودی ها با رقص و آواز در مسجدالاقصی اجرا می شود.  در مسجد الاقصی دیواری کشیده اند و می گویند بگویید این قدس است. این دیوار بسیاری از مناطق عربی را گرفته و مردم را فراری داده است قدس هدف اعلام شده شماره یک برای اجرای طرح صهیونیستی است.  

وی با تاکید بر اینکه تصمیم آمریکا در مورد انتقال سفارتش به قدس غافلگیر کننده نبود گفت: آیا اگر حمایت های آمریکا نبود کشوری به اسم اسراییل وجود داشت؟ وجود اسراییل به خاطر حمایت، توپ و تانک و توانایی های آمریکایی ها است.  اگر 6 ساعت حمایت آمریکا از اسراییل برداشته شود اسراییلی وجود نخواهد داشت. 

نماینده فلسطین تصریح کرد: آیا امت اسلامی وظیفه خود را در مقابل این طرح آمریکایی اسراییلی انجام می دهد؟ ما نیازمندیم واقعیت ها را بدانیم تا خطرها را خوب بشناسیم در این زمینه باید مسئولیت پارلمان ها قوی تر باشد. 

الخرس خاطر نشان کرد:صهیونیست ها می توانند تقریبا هر کاری در فلسطین انجام دهند برعکس نیروهایی که وظایف خود را باید انجام دهند مورد تهدید خطر آمریکا هستند. آمریکا توانست یک وضعیت دشمنی بین امت اسلامی ایجاد کند، دشمنی داخل امت اسلامی بیشتر از دشمنی با صهیونیستها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی